printlogo


کد خبر: 245076تاریخ: 1401/1/22 00:00
خبر

واکنش درویش به شایعه برکناری یحیی
همچنان شایعه کنار گذاشتن یحیی گل‌محمدی از کادر فنی پرسپولیس در پایان فصل جاری به گوش می‌رسد که البته تماماً در فضای مجازی و بعضاً توسط هواداران تیم رقیب جهت حاشیه‌سازی مطرح می‌شود. با این حال مدیرعامل پرسپولیس که بعد از باز‌ی با هوادار در این خصوص جواب قاطعی داده بود، دوباره در این باره صحبت کرده و واکنش نشان داده است.
احمدرضا درویش که در گفت‌و‌گوی قبلی خود با خبرنگار مهر نیز این موضوع را کذب محض خوانده، دیروز هم در گفت‌و‌گوی مجدد با این خبرگزاری در پاسخ به این موضوع گفت: «بهترین مربی آسیا را داریم آن وقت چه دلیلی دارد به شایعاتی که قصدی جز حاشیه‌سازی ندارند توجه کنم!؟»
درویش افزود: «بهترین‌ها را روی چشمان خود نگه می‌داریم و هیچ اهمیتی هم به این حرف‌ها نمی‌دهیم.»
 
 
بلیت 500 هزار تومانی!
قیمت برخی بلیت‌ها برای بازی دیشب پرسپولیس و آلومینیوم در چهارچوب جام حذفی 300 الی 400 هزار تومان بوده و قیمت VIP تا 500 هزار تومان بوده است. ظاهراً از زمانی که حضور هواداران در استادیوم‌ها از سر گرفته شده قیمت‌هایی که برای خریداری بلیت توسط باشگاه‌ها اعلام می‌شود بسیار گران و سرسام آور شده است.
درحالی که پیش از این هم صدای هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس در آمده بود اما هیچ مسئولی نسبت به این اعتراض واکنشی نشان نداده و به نظر برای کسی از تصمیم‌گیران مهم نیست که تماشاگران که از آنها به‌عنوان سرمایه‌های فوتبال یاد می‌شود به‌دلیل قیمت‌های سنگین دیگر نمی‌توانند براحتی وارد ورزشگاه شوند و قید این تفریح مهیج و سالم را می‌زنند.
 
 

Page Generated in 0.0046 sec