printlogo


کد خبر: 245072تاریخ: 1401/1/22 00:00
فوتبال بالا و پایین دارد اما این پرسپولیس سر حال نیست
یوسفی: حکمی که برای یحیی صادر کردند مغرضانه بود

امیرمحمد قراگزلو
 
رحیم یوسفی هافبک سابق پرسپولیس رک و راست حرف می زند، بدون تعارف. او می گوید: «پرسپولیس شانس کمی برای قهرمانی دارد ولی می‌شود جنگید و به قهرمانی فکر کرد.» او از مشکلاتی که پرسپولیس امسال تجربه کرده حرف می‌زند و بر این باور است که بازیکنان نباید روحیه خودشان را از دست بدهند.
  
به نظر شما مشکل پرسپولیس این فصل چه بود؟ 
 بازیکنان پرسپولیس خوب بازی نمی‌کنند و در این بین بازیکن خارجی این تیم مثل تمیروف که کادر فنی پرسپولیس برای حل شدن مشکل گلزنی تیم روی او حساب خاصی باز کرده بود در عمل نتوانست کار خاصی برای تیم انجام بدهد. در همه تیم‌ها بازیکن خارجی با این نیت جذب می‌شود که بتواند مشکل تیم را حل کند و به لحاظ فنی چیزی فراتر از سایر بازیکنان در چنته داشته باشد اما تمیروف اصلاً آن بازیکنی نبود که روی او حساب شده بود و در عمل هم نتوانست باری از روی دوش تیم بردارد. گلزنی وظیفه اصلی یک مهاجم است که او تا اینجا این کار را انجام نداده است.
پرسپولیس قادر است امتیازات عقب افتاده‌اش با رقیب سنتی در جنگ قهرمانی را جبران کند؟
 فوتبال که بالا و پایین زیاد دارد و هر اتفاقی ممکن است در آن رخ بدهد اما این برای زمانی است که یک تیم سرحال باشد و بتواند به نوعی جبران کند. 
به همین دلیل با توجه به شرایطی که پرسپولیس دارد عملاً کار برای جبران سخت است. پرسپولیس جاندار بازی نمی‌کند. مثلا در بازی مقابل تیمی مثل هوادار هم بعد از آنکه بازیکنان پرسپولیس چند فرصت خوب گلزنی را در اوایل بازی از دست دادند عملاً در دقایقی از بازی خصوصاً در دقایق پایانی حتی احتمال گل خوردنشان هم وجود داشت. بازیکنان پرسپولیس استرس دارند به همین دلیل نمی‌توانند به آن شکلی که انتظار می‌رود در بازی‌هایشان نتیجه بگیرند.
در رابطه با حکم محرومیتی که برای یحیی در نظر گرفته شده چه نظری دارید؟
 حکم محرومیتی که برای سرمربی پرسپولیس در نظر گرفته شده واقعاً سختگیرانه است. به نظرم در فوتبال ایران مسئولان فوتبال دل‌بخواهی تصمیم می‌گیرند و در حکم‌هایشان نگاه مساوی و برابری به افراد ندارند از همین رو من شخصاً حکمی که در مورد سرمربی پرسپولیس گرفته شده را مغرضانه می‌دانم و شدیداً روی این حرفم تأکید دارم که اگر قرار است حکمی داده شود باید قضاوت درستی انجام شود.
 

Page Generated in 0.0053 sec