printlogo


کد خبر: 245062تاریخ: 1401/1/22 00:00
زوج سانتوز – رونالدو را دست کم نگیرید
آخرین وسوسه کریستیانو

سعید زاهدیان - پرتغال از پلی‌آف به جام جهانی 2022 رسید، ولی نباید این تیم را دست کم گرفت و بختی برای قهرمانی‌اش قائل نشد. اگر داور گل رونالدو به صربستان را که از پشت خط برگشت داده شد می‌دید، پرتغال سرگروه می‌شد و نیازی به حضور در پلی‌آف نداشت.
این ممکن است آخرین تورنمنت بزرگ بین‌المللی باشد که رونالدو در آن شرکت می‌کند. زوج فرناندو سانتوز (سرمربی) و رونالدو (کاپیتان) در یورو 2016 اولین قهرمانی بزرگ تاریخ فوتبال پرتغال را به دست آورد و آنها در قطر هم می‌توانند به موفقیت مشابهی برسند.
پرتغال در این شش سال تغییرات زیادی داشته و فقط رونالدو و پپه هنوز در ترکیب اصلی حضور دارند. فرناندو سانتوز به لطف نسل مستعدی که از راه رسیده، مهره‌های خیلی خوبی بخصوص برای فاز حمله در اختیار دارد.
برونو فرناندز، دیه‌گو ژوتا، برناردو سیلوا، ژائو فلیکس، رافائل لیائو و اوتاویوی تازه وارد می‌توانند پیرامون رونالدو خط آتش ترسناکی برای پرتغال بسازند.
پرتغال در یک هشتم نهایی جام جهانی 2018 مغلوب اروگوئه شد و در قطر باید در مرحله گروهی دوباره با این تیم روبرو شود. با این حال بعید است که شاگردان سانتوز در رقابت با اروگوئه، غنا و کره جنوبی کار سختی برای صعود داشته باشند.

Page Generated in 0.0057 sec