printlogo


کد خبر: 245056تاریخ: 1401/1/22 00:00
نقل قول

جام حذفی، جام شگفتی‌ها است
رشیدی: این فصل بازی بد از حسینی ندیدم
منصور رشیدی، پیشکسوت باشگاه استقلال از عملکرد سید‌حسین حسینی تمجید کرده است. او می‌گوید: «حسینی این فصل خیلی آماده و سرحال است. در بازی با پیکان نه تنها ستاره استقلال بلکه ستاره زمین بود. واقعاً عالی بود. 5-4 گل صددرصد را مهار کرد. کلاً  این فصل در تمام بازی‌ها خوب بود و بازی بدی از او ندیدم. هم برای استقلال و هم برای تیم ملی مفید است.» پیش‌بینی منصور رشیدی از بازی با نساجی چیست؟ پیشکسوت استقلال به این سؤال اینگونه پاسخ داد: «بازی ساده‌ای نیست. نساجی بازی به بازی بهتر می‌شود. ساکت الهامی با این تیم خیلی خوب کار کرده و آن را هجومی کرده است. در طرف مقابل استقلال هم تیمی آماده است و فکر می‌کنم بازی قشنگ و زیبایی را شاهد خواهیم بود. البته استقلال حرفه‌ای‌تر است و می‌تواند نتیجه بگیرد.» رشیدی جام حذفی را جام شگفتی‌ها می‌داند: «با این حال جام حذفی جام شگفتی‌هاست و ممکن است خیلی اتفاقات بیفتد. تیم‌های زیادی از لیگ‌های پایین‌تر عملکرد خوبی داشتند و نتایج غیر قابل پیش‌بینی گرفتند. نمونه آن را هم دیده‌ایم. ممکن است بازی‌ها هم به وقت اضافه یا پنالتی کشیده شود و هر اتفاقی بیفتد. در پنالتی همه چیز 50-50 است و هر تیمی روحیه بهتری داشته باشد، ضربات بهتری به توپ می‌زند و برنده می‌شود.»
 
 
آرامش بهترین راه برای رسیدن به قهرمانی است
ایمان عالمی: مدیران  رسانه‌ای استقلال و پرسپولیس به حواشی دامن می‌زنند
ایمان عالمی از به وجود آمدن فضای بیانیه‌نویسی میان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس دلخور است. پیشکسوت استقلال می‌گوید: «نباید فضا به گونه‌ای باشد که دو باشگاه هر دقیقه علیه یکدیگر بیانیه بدهند و یکدیگر را به چالش بکشند. این مسائل دیگر هیچ جذابیتی برای هواداران و مردم فوتبال‌دوست ندارد. بهتر است که با ارائه بازی‌های زیبا در مستطیل سبز تماشاگران و هواداران را جذب کنیم و با کسب امتیاز به سمت قهرمانی برویم. فدراسیون به‌عنوان متولی باید نقش پررنگ‌تری برای رفع این حواشی داشته باشد. هیچ ‌جای دنیای فوتبال چنین چیزی را مشاهده نمی‌کنید که دو رقیب و دو باشگاه بیرون زمین این همه یکدیگر را به چالش بکشند. این حواشی بیرون از مستطیل سبز جذابیتی برای هواداران ندارد. پس بهتر است دو تیم تمرکزشان روی مسائل فنی باشد. مدیران رسانه‌ای دو باشگاه باید به گونه‌ای عمل کنند که آرامش بیشتری به دو تیم تزریق شود و دو باشگاه در فضای آرام‌تر به کار خود ادامه دهند اما متأسفانه اینگونه نیست و ما شاهدیم مدیران رسانه‌ای دو تیم اینگونه عمل نمی‌کنند و به فضای چالشی بیشتر دامن می‌زنند. در حالی که باید آنها آرامش را برای دو باشگاه به ارمغان بیاورند نه اینکه دو تیم مدام در فضایی چالش‌برانگیز قرار داشته باشند.»
 
 
پرداخت به‌موقع حق و حقوق بازیکنان و مربیان
 قرار بود باشگاه استقلال تا پیش از فرا رسیدن سال جدید، بخشی از مطالبات بازیکنان استقلال را پرداخت کند، اما به دلیل برخی مشکلات این اتفاق رخ نداد. مسئولان باشگاه استقلال از ابتدای فصل با چند اسپانسر قرارداد بسته بودند تا مشکلی درباره مسائل مالی و پرداخت مطالبات بازیکنان نداشته باشند. سازمان بازرسی اما به برخی قراردادها ایراد گرفت و حتی جلساتی را با نمایندگان اسپانسرها برگزار کرد. اقدام سازمان بازرسی باعث شد برخی اسپانسرها قید همکاری با استقلال را بزنند. با رایزنی مسئولان این باشگاه اما اسپانسرهای جدید وارد عمل شدند و قراردادهای جدیدی بسته شد. مدیران استقلال در تلاش هستند در این هفته یا هفته آینده بخش دیگری از مطالبات بازیکنان را پرداخت کنند. تا اینجای فصل، بازیکنان استقلال به طور میانگین 50 درصد مطالبات‌شان را دریافت کرده‌اند و خارجی‌ها نیز 60 درصد. برای نخستین بار است که باشگاه بموقع به تعهداتش نسبت به بازیکنان خارجی عمل کرده است. گابریله پین مربی و رودی ژستد، کوین یامگا، عزیزبک آمانوف و رافائل سیلوا خارجی‌های استقلال هستند.
 

 


Page Generated in 0.0049 sec