printlogo


کد خبر: 245050تاریخ: 1401/1/22 00:00
خرده خبر

سیاست مجیدی برای فصل آینده
حسینی و رضایی هر دو باید حفظ شوند
استقلال در این فصل علاوه بر اینکه مدافعان خوبی داشته و از ساختار دفاعی مناسبی نیز برخوردار است، دروازه‌بانان کاملاً آماده‌ای را هم درون ترکیب خود دارد و همین مسأله نقش مهمی در نباختن این تیم و صدرنشینی شاگردان فرهاد مجیدی ایفا می‌کند. نمی‌توان کتمان کرد که حسین حسینی و علیرضا رضایی انصافاً عملکرد خیلی خوبی در این فصل داشته‌اند بویژه حسینی که واقعاً از چند فصل گذشته کاملاً بهتر ظاهر شده است.
اگرچه هنوز مسابقات این فصل تمام نشده است ولی فرهاد مجیدی بخشی از سیاست‌های خود برای یارگیری فصل آینده را تدوین کرده و کاملاً منطقی است که از همین حالا به فکر حفظ سرمایه‌هایش و تقویت تیم باشد. یکی از مواردی که سرمربی استقلال تأکید ویژه‌ای دارد، حفظ هر دو دروازه‌بان کنونی این تیم است و می‌خواهد حسین‌ حسینی و علیرضا رضایی تحت هر شرایطی برای فصل آینده نیز در جمع شاگردانش باقی بمانند.
 
فشار استقلال به سازمان لیگ
از فصل آینده نگذارید شهرستانی‌ها در تهران تمرین کنند!
فرهاد مجیدی طی ماه‌های اخیر از تمرین کردن تیم‌های شهرستانی در تهران انتقاد کرده و مدعی شده که بهترین زمین‌های تمرینی پایتخت در اختیار تیم‌های شهرستانی قرار دارد و آنها به جای حضور در شهرهای خودشان، از امکانات تهران استفاده می‌کنند. او حتی در این رابطه سیرجان را هم مثال زد تا هواداران گل گهر در فضای مجازی علیه سرمربی استقلال موضع بگیرند. برخی از مقامات باشگاه استقلال به مسئولان سازمان لیگ مرتب توصیه می‌کنند از ابتدای فصل آینده تمهیداتی اتخاذ شود تا تیم‌های شهرستانی نتوانند در تهران تمرین کنند ولی این راهکار تاکنون به نتیجه نرسیده چون قانونی در این رابطه وجود ندارد و قرارداد تیم‌های شهرستانی با مجموعه‌های ورزشی در پایتخت کاملاً به صورت قانونی منعقد شده و نمی‌توان آنها را مجاب کرد که فقط در یک شهر یا یک استان خاص مشغول کار باشند. از طرف دیگر غیر از استقلال، سایر تیم‌های لیگ برتری پایتخت حداقل تا اینجای کار هنوز به صورت جدی به این مسأله اعتراض نکرده‌اند. شاید خود استقلالی‌ها هم از ابتدای فصل آینده و با حل شدن مشکل زمین تمرینشان دیگر موضوع فوق را مدنظر قرار ندهند.
 
 
مدیران استقلال از همین حالا به فکر بازی با سپاهان
جایگاه استقلالی‌ها در نقش جهان باید محفوظ باشد
با توجه به شرایط جدول رده‌بندی لیگ برتر و اینکه رقابت‌های جام حذفی قبل از پایان ماه مبارک رمضان خاتمه پیدا خواهد کرد، ۶ هفته باقیمانده لیگ برتر که از اواسط اردیبهشت ماه دنبال می‌شود اهمیتی فوق‌العاده مضاعف خواهد داشت و نبرد میان سه تیم بالای جدول می‌تواند اتفاقات عجیب و غریبی را رقم بزند. اتفاقاً استقلال بلافاصله پس از آغاز مجدد لیگ برتر میهمان سپاهان خواهد بود و با توجه به اینکه خوشبختانه شرایط کرونا به مراتب بهتر از ماه‌های گذشته شده، به احتمال زیاد این بازی هم با حضور تماشاگران برگزار می‌شود. به همین دلیل مدیران باشگاه استقلال از همین حالا پیگیر این مسأله هستند که هنگام برگزاری این مسابقه در ورزشگاه نقش جهان ۱۰ درصد از ظرفیت تماشاگران در اختیار هواداران استقلال قرار بگیرد. البته استقلالی‌ها مدعی‌اند اگر مشکل خاصی بر سر بلیت‌‌ فروشی آن بازی ایجاد نشود، هواداران‌شان در اصفهان قطعاً به مراتب بیشتر از این حجم را به اشغال خود درمی‌آورند. اگر استقلال مغلوب سپاهان نشود، گام مؤثری در قهرمانی این فصل لیگ برتر برداشته است.
 
 
استقلال تا آخر فصل در مجموعه انقلاب تمرین می‌کند
استقلال تا آخر فصل در باشگاه انقلاب تمرین می‌کند. در همین راستا سرمربی استقلال در نشست خبری خود توضیحاتی داد. مجیدی در خصوص اینکه آیا تا آماده شدن زمین کمپ حجازی فقط از زمین انقلاب استفاده می‌کنند یا اینکه قرار است ورزشگاه آرارات هم ترمیم شود، گفت: «فکر می‌کنم تا آخر این فصل در باشگاه انقلاب تمرین می‌کنیم. از مسئولان باشگاه تشکر می‌‌کنم که به هر جهت این زمین را مهیا کردند. ورزشگاه آرارات واقعاً شرایط تمرین نداشت. شرایط زمین انقلاب خوب است. در این دو روز هم که تمرین کردیم بچه‌ها بسیار راضی بودند. از مسئولان باشگاه هم تشکر می‌کنم.» استقلال به عنوان یکی از تیم‌های پرطرفدار پایتخت همیشه با مشکل زمین تمرینی مواجه بوده است. استقلالی‌ها در فصل جاری بارها در ورزشگاه آرارات تمرین کردند اما بنا به گفته خود مجیدی این تیم تا آخر فصل باشگاه انقلاب را برای تمرین خود انتخاب می‌کند.

Page Generated in 0.0057 sec