printlogo


کد خبر: 245049تاریخ: 1401/1/22 00:00
خبر

 آرسنال همچنان مشتری آرتور است
آرسنال همچنان قصد دارد آرتور را از یوونتوس به خدمت بگیرد. آنها در ژانویه تلاش کردند که این هافبک 25ساله را جذب کنند، اما پس از چند هفته مذاکره، قراردادی امضا نشد. آرتور هنوز در رادار آرسنال است و آنها ممکن است در تابستان به سراغ او بروند. یووه قصد فروش این هافبک سابق بارسلونا را دارد.
 
نیوکاسل خواهان بوون
نیوکاسل می‌خواهد جارود بوون را از وستهم به خدمت بگیرد. وستهم به‌دنبال تمدید قرارداد این بال 25ساله است. بوون باشگاه‌های زیادی را خواهان خود می‌بیند، از جمله لیورپول. حالا نیوکاسل هم به جمع تیم‌های خواهان او اضافه شده است.
 
منچسترسیتی به سراغ هم‌تیمی آلوارس رفت
منچسترسیتی خواستار خرید انزو فرناندس از ریورپلات شده است. این بازیکن 21ساله در حال حاضر هم‌تیمی خولیان آلوارس است که در تابستان راهی ورزشگاه اتحاد خواهد شد. سیتی با نمایندگان فرناندس صحبت کرده تا ببیند آیا می‌تواند بازیکن دیگری را از ریورپلات جذب کند یا نه. البته مذاکرات آنها در مراحل اولیه است.
 
منچستر یونایتد و آرسنال به‌دنبال تیلمان
منچستریونایتد و آرسنال خواهان جذب یوری تیلمان، هافبک لستر سیتی هستند. هر دو باشگاه در ژانویه هم این بازیکن 24ساله را می‌خواستند و در پنجره نقل و انتقالات پیش رو دوباره برای خرید او اقدام خواهند کرد. تیلمان با قیمت 25 میلیون پوند فروخته می‌شود، اما باید دید که آیا خود او راضی است لستر را ترک کند یا نه.
 
اتلتیکو خواهان امرسون رویال
امرسون رویال، مدافع تاتنهام زیر نظر اتلتیکو مادرید قرار گرفته است. این بازیکن 23ساله در تابستان از بارسلونا به تاتنهام پیوست و بازیکن ثابت این تیم بوده است. این باشگاه شمال لندنی ممکن است این بازیکن را با قیمت 20 میلیون پوند به فروش برساند و اتلتیکو ممکن است او را به لالیگا برگرداند.
 
یوونتوس و میلان لینگارد را می‌خواهند
جسی لینگارد، بال منچستر یونایتد، از حالا به فکر روزهای پس از جدایی از این تیم است. قرارداد او در تابستان منقضی می‌شود و وستهم و نیوکاسل می‌خواهند جذبش کنند. اما در سری آ، باشگاه‌هایی مانند یوونتوس، میلان و رم هم به انتقال او علاقه دارند.
 
نبرد آرسنال و تاتنهام بر سر مدیسون
دو باشگاه شمال لندنی آرسنال و تاتنهام بر سر جذب جیمز مدیسون، بازیکن لستر سیتی با هم رقابت خواهند کرد. قیمت مدیسون از سوی باشگاه لستر 60 میلیون پوند اعلام شده است. لستر ممکن است او را در همین تابستان به فروش برساند. آنها به‌دنبال دگرگونی تیمشان هستند.
 
مذاکرات میلان با رئال بر سر آسنسیو
میلان با رئال مادرید بر سر انتقال مارکو آسنسیو در مذاکره است. سفیدپوشان حاضرند این بازیکن 26ساله را بفروشند تا جا برای کیلیان امباپه باز شود. امباپه پس از پایان قراردادش با پاری سن ژرمن راهی رئال مادرید خواهد شد. آسنسیو حدود 25 میلیون یورو ارزش دارد و میلان می‌خواهد از حالا توافق‌های لازم را انجام دهد.
 
 
لیورپول پدیده فنرباغچه را زیر نظر دارد
لیورپول و چند باشگاه دیگر اروپایی اوضاع آردا گولر، بازیکن نوجوان فنرباغچه را زیر نظر گرفته‌اند. استعدادیاب‌های لیورپول پیش از دربی استانبول بین گالاتاسرای و فنرباغچه، به ترکیه رفتند تا بازی این بازیکن 17ساله را تماشا کنند. نمایندگان بایرن‌مونیخ، اتلتیکو مادرید و اینتر هم در ورزشگاه حاضر بودند.
 
جرارد به‌دنبال خانه‌تکانی در ویلا
استیون جرارد، مربی استون ویلا قصد دارد در تابستان تیمش را کاملاً متحول کند. شاید هشت بازیکن از جمع شاگردان جرارد جدا شوند، از جمله دنی اینگس. جرارد قصد دارد انتقال فیلیپه کوتینیو از بارسلونا را قطعی کند و به سراغ جو گومز از لیورپول هم برود.

 


Page Generated in 0.0050 sec