printlogo


کد خبر: 245044تاریخ: 1401/1/22 00:00
آشتی هواداران چلسی با مارکوس آلونسو پس از نمایشی درخشان

پیروزی 6 بر صفر چلسی در خانه ساوتهمتپون در هفته سی‌و‌دوم لیگ برتر انگلیس موجی از خوشبینی در این تیم و هواداران آن به وجود آورد و به شاگردان توماس توخل برای جبران باخت خانگی هفته گذشته‌شان برابر رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا روحیه‌ داد. اما یک نکته جالب توجه دیگر که این بازی داشت، تمجید خاص هواداران چلسی از عملکرد مدافع اسپانیایی‌شان مارکوس آلونسو بود. آلونسو پس از مدتی خانه‌نشینی به خاطر مصدومیت برگشت و با نمایش قابل قبولی که در پست خود داشت به چلسی برای ثبت کلین شیت و مهم‌تر از آن اینکه گل اول بازی را هم به ثمر رساند، کمک کرد.
گروهی از هواداران چلسی پس از این بازی برای قدردانی از بازیکن اسپانیایی خود دست به کار شدند و با پیام‌هایی مختلف در توئیتر از او تمجید کردند. یکی از آنها نوشت:«آلونسو فوق‌العاده بوده است اما کمتر کسی چنین چیزی را درباره او می‌گوید چون از او متنفرند. لطفاً برای این بازیکن احترام بیشتری قائل باشید.» کاربری دیگر نوشته است:«باید آلونسو را نوک خط حمله بگذاریم و توپ را برایش سانتر کنیم» و یک کاربر دیگر هم از توماس توخل خواسته که «سه‌شنبه شب مقابل رئال مادرید، آلونسو را در ترکیب اصلی قرار دهد.»
دلیل کمتر پرداخته شدن به توانایی‌های فنی آلونسو و محبوبیت نه چندان زیاد او در میان هواداران چلسی، حواشی زیاد او خارج از زمین بازی است. یکی از آنها سانحه رانندگی ترسناک او در سال 2016 که البته بابت آن خیلی سنگین مجازات نشد. انتشار اخباری منفی مربوط به زندگی شخصی آلونسو سبب شد که او از چشم بسیاری از هواداران چلسی بیفتد اما گروهی دیگر از این هواداران معتقدند که او به اندازه لیاقتش مورد احترام قرار نمی‌گیرد.

Page Generated in 0.0064 sec