printlogo


کد خبر: 245041تاریخ: 1401/1/22 00:00
مصاحبه و خبر

چرا کمالوند به کرمان نرفت؟
مدیرعامل خیبر خرم‌آباد: هیچ تهدیدی در کار نبود
 تیم خیبر خرم‌آباد در حالی بازی حذفی مقابل مس کرمان را واگذار کرد که نفرات ذخیره‌اش را به زمین فرستاده بود. جالب‌تر این که فراز کمالوند هم همراه تیمش نرفته بود. همین اتفاق باعث شد تا شایعات مبنی بر تهدید این مربی از سوی کرمانی‌ها به‌دلیل مصاحبه‌های سرمربی خیبر و اشاره‌اش به سه بازی مس کرمان شنیده شود. حسین اسدی‌پور مدیرعامل باشگاه خیبر در این باره می‌گوید: «اصلاً چنین چیزی نیست. در هیأت مدیره نشستیم و تصمیم گرفتیم. اگر این بحث مطرح بود خودم به‌عنوان مدیرعامل باشگاه باید اولین نفری باشم که تهدید می‌شود. میهمان‌نوازی آقایان بسیار جای تقدیر و تشکر دارد. مسابقه هم بدون حاشیه برگزار شد و به هر حال نتیجه و خروجی بازی این بود. به تیم مس کرمان تبریک می‌گویم. ان‌شاءالله این تیم به‌عنوان نماینده لیگ یک در دور بعدی جام‌حذفی هم موفق باشد. طی هماهنگی‌هایی که در باشگاه صورت گرفت، او در اردوی خرم‌آباد ماند. با توجه به مباحث تاکتیکی باید این کار انجام می‌شد. ما کار را تقسیم‌بندی کردیم. تنها 4 نفر از اعضای کادر فنی به همراه تیم به کرمان رفتند و بقیه در کنار کمالوند کارهای تاکتیکی را برای آماده‌سازی تیم جهت بازی مقابل استقلال ملاثانی انجام می‌دهند.»
او مدعی است که اولویت‌شان لیگ است: «ما برای باخت به کرمان نرفتیم. مجبور شدیم با توجه به فشردگی مسابقات چنین تصمیمی بگیریم. از طرفی بحث آسیب‌دیدگی هم مطرح بود. خیبر در کورس صعود به لیگ برتر قرار دارد. اگر در بازی شب گذشته از بازیکنان اصلی استفاده می‌کردیم و مصدوم می‌شدند تیم در مسابقات لیگ یک دچار مشکل می‌شد.»
 
 
بزرگ: نیم ‌فصل دوم بدشانسی آوردم
 مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اعتقاد دارد، تیمش در سه بازی گذشته مستحق گرفتن بیشتر از یک امتیاز بوده است. شروین بزرگ می‌گوید: «بازی‌های ما سخت بود، ولی اعتقادم این است که مستحق گرفتن بیشتر از یک امتیاز بودیم و می‌توانستیم در این سه بازی چهار امتیاز بگیریم. به هر حال فوتبال برد و باخت دارد و تمام هدف ما این است که در شش بازی باقی‌مانده نتایج خوبی بگیریم و در جدول چند پله صعود کنیم، این در حالی است که فاصله تیم ما با تیم پنجم جدول چهار امتیاز است.» اما قهرمان لیگ از نظر او: «استقلال در حال حاضر شانس بیشتری برای قهرمانی دارد، چون تا اینجای لیگ شکست نخورده و شش امتیاز هم با تیم دوم جدول فاصله دارد. البته بازی‌های استقلال هم در ادامه سخت است و نمی‌توان با قاطعیت چیزی را پیش‌بینی کرد.»
 
 
پیکان و سه بازی تدارکاتی
تیم فوتبال پیکان که پس از تساوی بدون گل مقابل استقلال و برگزاری یک بازی تدارکاتی با آکادمی کیا به تعطیلی سه روزه رفته بود، از دیروز تمرینات خود را برای دیدار با پرسپولیس در هفته بیست و پنجم لیگ برتر آغاز کرد. شاگردان مجتبی حسینی قرار است در تعطیلات لیگ سه بازی تدارکاتی برگزار کنند. نخستین دیدار آنها چهارشنبه با نفت آبادان برگزار می‌شود و دومین حریف آنها باز هم یک تیم لیگ برتری خواهد بود که هنوز نام آن مشخص نشده است.کادرفنی پیکان در نظر دارد این تیم در آخرین دیدار تدارکاتی‌اش بازی دوستانه سبکی را با یکی از تیم‌های لیگ یکی برگزار کند.
 
غایبان نساجی مقابل استقلال
با وجود غیبت قطعی 2 بازیکن نساجی مقابل استقلال، دو بازیکن دیگر این تیم هم شانس کمی برای حضور در این مسابقه دارند. اکبر صادقی، هافبک قائمشهری‌ها که پس از رفع مصدومیت همسترینگ خود به تازگی در تمرینات تیمش شرکت کرده بود، در تمرین روز گذشته بار دیگر دچار مصدومیت شد. هر چند تلاش‌های کادر پزشکی نساجی برای حضور این بازیکن در بازی فردا ادامه دارد اما احتمال بازی کردن صادقی برابر استقلال بسیار ضعیف است.
از طرفی شانس بازی حسن نجفی در دیدار با شاگردان فرهاد مجیدی با وجود اضافه شدنش به تمرینات نساجی 50-50 است و احتمال دارد ساکت الهامی از این بازیکن هم در بازی فردا استفاده نکند. با وجود این غیبت فرزاد زامهران به دلیل مصدومیت از ناحیه کتف و مسعود شجاعی محروم در بازی فردا قطعی است.
 

Page Generated in 0.0054 sec