printlogo


کد خبر: 245035تاریخ: 1401/1/22 00:00
خبر و مصاحبه

فرصت یک ماهه به ورزشگاه‌های خوزستان
کمیته امنیتی برگزاری مسابقات ورزشی یکشنبه ۲۱ فروردین ماه در سالن جلسات معاونت امنیتی و انتظامی استانداری برگزار شد. در این جلسه مواردی همچون تأمین امنیت تماشاگران، جلوگیری از ورود پرچم خاص، مواد محترقه و اشیای تهدیدکننده سلامت تماشاگران و بازیکنان، فروش اصولی بلیت مسابقه و… مورد بحث و بررسی قرار گرفت. ولی‌الله حیاتی، معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان دراین باره می‌گوید: «اداره کل ورزش و جوانان ظرف مدت یک‌ماه زیرساخت اتصال باشگاه‌های خوزستان به سامانه ایران من را فراهم کند تا مسابقات با حضور تماشاگر برگزار شود.»
 
 مسی‌ها جریمه شدند
هیأت مدیره باشگاه مس رفسنجان به دلیل شکست‌های اخیر و حذف این تیم از جام حذفی فوتبال کشور، ۱۵درصد از مبلغ قرارداد تمامی بازیکنان و کادر فنی‌اش کسر کرد.  تیم فوتبال مس رفسنجان که دو بازی آخرش در لیگ برتر را با نتایج مشابه یک بر صفر به ذوب‌آهن و تراکتور واگذار کرده بود، با شکست در ضربات پنالتی مقابل خلیج‌فارس ماهشهر از دور مسابقات جام حذفی کنار رفت.
 
حقدوست: استقلال قهرمان می‌شود
 هافبک تیم فوتبال پیکان از عملکردش در فصل جاری رضایت دارد. مجتبی حقدوست می‌گوید:«من از مدت‌ها قبل گفتم که مجتبی حسینی تیم خوبی بسته و امسال تیمی متحد و همدل داریم. کیفیت فنی سرمربی تیم ما برای همه اثبات شده است و خدا را شکر که تا اینجا توانستیم نتایج خوبی بگیریم و امیدوارم این روند خوب را در شش بازی پایانی هم ادامه دهیم. تمام هدف ما این است که بهترین رتبه ممکن را به دست بیاوریم. اگر اشتباه نکنم عنوان جوان‌ترین تیم آسیا را هم به دست آوردیم. انصافاً نتیجه گرفتن در لیگ برتر با این بازیکنان واقعاً ارزش زیادی دارد. اگر همین بازیکنان کنار هم بمانند قطعاً با تقویت تیم در فصل آینده، حتی می‌توانیم عملکردی بهتر از این داشته باشیم. من از انتخاب و عملکردم خیلی راضی هستم. پیکان برای من انتخاب خوبی بود و خوشحالم که در این تیم فوتبال بازی می‌کنم.» حقدوست قهرمان فصل را معرفی می‌کند:«استقلال در 24 هفته شکست نخورده و ثبات خوبی داشته است. اگر اتفاق عجیبی رخ ندهد این تیم قهرمان خواهد شد.»

Page Generated in 0.0057 sec