printlogo


کد خبر: 245034تاریخ: 1401/1/22 00:00
فوتبال ایران باید به تیم ما احترام بگذارد
قنواتی: دیگر شگفتی‌ساز نیستیم

سرمربی تیم فوتبال خلیج فارس ماهشهر، شاگردانش را شایسته صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی می‌داند. موسی قنواتی درباره پیروزی تیمش مقابل مس رفسنجان می‌گوید: «گفته بودم که لقب شگفتی‌ساز برای اولین و دومین بازی است. ما به نیمه نهایی رسیده‌ایم و دیگر شگفتی‌ساز نیستیم، چون شگفتی‌ساز فقط یک تیم را حذف می‌کند. باید به ما احترام بگذارند و به‌عنوان مدعی نگاه‌مان کنند.
ما برای هر لحظه از بازی برنامه‌ریزی کرده بودیم، حتی برای پنالتی‌ها. این فکر را می‌کردم که بازی به پنالتی کشیده شود. ما حتی 50 پنالتی هم می‌زدیم، کار به همین شکل بود. در این بازی بچه‌ها مزد زحمات‌شان را گرفتند و تلاش کردند. باید نگاه ویژه‌ای به این بازیکنان شود، سطح آنها لیگ دسته دوم نیست. چیزی که حق‌مان بود و لیاقتش را داشتیم، به دست آوردیم. از اول هفته می‌گفتم که ما باید برنده باشیم. الان هم تمام نقاط قوت حریف را بستیم و حالا جزو چهار تیم برتر ایران هستیم و به این افتخار می‌کنیم.»
او حساسیتی روی حریفش در نیمه نهایی ندارد: «برای ما فرق ندارند و به آنها احترام می‌گذاریم، اما الان ایران باید به ما احترام بگذارد. ما پیش از این تیم‌های لیگ برتری را حذف کرده بودیم و امروز هم مس رفسنجان از تیم‌های ثروتمند ایران را بردیم. بچه‌های ما به خودباوری رسیده‌اند که تفاوت لیگ دو با لیگ برتر زیاد نیست. جا دارد از فرماندار و نماینده ماهشهر تشکر کنم که این فرصت را برای مردم این شهر به وجود می‌آورند. به هر حال تلاش‌مان را می‌کنیم و همه چیز به مسئولان شهرستان برمی‌گردد تا ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.»

Page Generated in 0.0066 sec