printlogo


کد خبر: 245031تاریخ: 1401/1/22 00:00
خبر

 پیش‌بینی ساکرنت از نتایج ایران در جام جهانی
ایران با دو باخت و یک مساوی در قطر
ساکرنت در مطلبی به پیش‌بینی نتایج تیم‌ها در جام جهانی قطر پرداخته است. در این مطلب آمده: در حالی که ما هنوز همه شرکت‌کنندگان در جام جهانی ۲۰۲۲ را نمی‌شناسیم ولی برنامه بازی‌ها قطعی و تکمیل شده است. بازی‌های جام جهانی از ۲۱ نوامبر تا ۱۸ دسامبر در قطر برگزار خواهد شد. مطمئناً ما هفت ماه تا نهایی شدن فهرست تیم‌ها برای این رقابت‌ها فاصله داریم. بازیکنان می‌توانند آسیب ببینند، بازیکنان می‌توانند ضعیف شوند یا بهتر شوند، مربی‌ها ممکن است مشاغل خود را ترک کنند و اتفاق‌های زیادی می‌تواند رخ دهد. با این حال ما اقدام به پیش‌بینی بازی‌های جام جهانی قطر کردیم.
از بین تیم‌هایی که هنوز پلی‌آف برای رقابت دارند و صعودشان به جام جهانی قطعی نیست، بهترین تیم‌ها براساس رتبه‌بندی فیفا انتخاب شدند و به همین خاطر تیم‌های (پرو، ولز و کاستاریکا) تیم‌هایی هستند که از دید ما جواز حضور در جام جهانی را به دست آوردند.
 
گروه B: انگلیس مقابل ایران (۲۱ نوامبر)
در حالی که سنگال سریع‌ترین تیم است، انگلیس کندترین تیم است و توپ را با سرعت 9/0 متر در ثانیه به دروازه حریف حرکت می‌دهد. در طرف مقابل، ایران نمی‌تواند گلزنی کند اما گل زدن به آنها همیشه سخت بوده است. ممکن است انگلیس حتی در نیمه اول نیز نتواند به ایران گل بزند ولی در نهایت می‌تواند برنده بازی شود.
نتیجه: انگلیس ۲ - ایران صفر
 
گروه B: ولز - ایران (۲۵ نوامبر)
شاید این بازی در جام جهانی اتفاق نیفتد اما این مسابقه می‌تواند ۹۰ دقیقه کسل کننده باشد در حالی که توپ در وسط دایره مرکزی رد و بدل شود و دو تیم جرأت حمله کردن نداشته باشند. برای به دست گرفتن ابتکار عمل نیاز است که دو تیم شروع به حملات با برنامه و جسورانه داشته باشند و بعید است این اتفاق در دیدار دو تیم رخ دهد.
نتیجه: ولز صفر - ایران صفر
 
گروه B: ایران مقابل امریکا (۲۹ نوامبر)
ایالات متحده ممکن است در جام جهانی بازی به بازی بهتر شود و فضای بیشتر در یک سوم حمله خود داشته باشد. این دیدار برای صعود هر دو تیم می‌تواند مهم باشد. با این حال، پس از نیمه اول پرتنش، ایالات متحده به گل می‌رسد و ایران باید برای زنده ماندن به جلو حرکت کند.
 
نتیجه: ایران صفر – امریکا ۲
 از نظر ساکرنت از بین تیم‌های آسیایی تنها کره‌جنوبی موفق به صعود از گروهش می‌شود اما در مرحله بعد با قبول شکست برابر برزیل از جام جهانی کنار می‌رود.
این سایت همچنین پیش‌بینی کرد که تیم‌های فرانسه، آلمان، انگلیس و برزیل به نیمه نهایی جام جهانی راه یابند و در نهایت دو تیم ملی فوتبال برزیل و انگلیس برگزار کننده دیدار نهایی باشند. ساکرنت در پایان برنده دیدار نهایی را هم پیش‌بینی کرد که آن تیم برزیل بود که با برد یک بر صفر برابر انگلیس قهرمان جام جهانی می‌شود.
 
 
 مربی پرتغال می‌ماند یا می‌رود؟
تعیین تکلیف کی‌روش با مصر
نشریه «الیوم السابع» مصر خبر داد جمال علام رئیس فدراسیون فوتبال به همراه اعضای هیأت رئیسه جلسه مهمی را برگزار می‌کنند. در این جلسه مهم و سرنوشت‌ساز درباره کارلوس کی‌روش سرمربی اسبق کشورمان و همچنین درباره ادامه همکاری نلو وینگادا با فدراسیون تصمیم‌گیری خواهد شد. کی‌روش 4 ماه پیش هدایت فراعنه را برعهده گرفت و موفق شد این تیم را به فینال جام ملت‌های آفریقا برساند، اما مرد پرتغالی در رساندن مصر به جام جهانی 2022 بازماند. کی‌روش بعد از ناکامی از رسیدن به جام جهانی استعفا کرد ولی فدراسیون مصر استعفایش را نپذیرفت و قرار است ادامه همکاری یا قطع همکاری با این مربی پرتغالی مشخص شود. وینگادا سرمربی اسبق پرسپولیس هم‌اکنون سمت مدیر فنی فدراسیون مصر را برعهده دارد. فدراسیون مصر درباره این مربی پرتغالی نیز تصمیم خواهد گرفت.
 
 
 تاریخ بازی نهایی پلی‌آف مشخص نیست
اسکاتلند-اوکراین، 10 یا 11 خرداد در گلاسکو
نشریه «دیلی‌ رکورد» اسکاتلند به نقل از رسانه‌های اوکراینی خبر داد؛ اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) به اتحادیه فوتبال اوکراین دو تاریخ پیشنهادی برای برگزاری بازی‌‌ معوقه‌اش با اسکاتلند در مرحله نیمه‌نهایی پلی‌آف اروپایی راهیابی به جام جهانی 2022 قطر ارائه داده است. بر این اساس اوکراین این گزینه را دارد که یا در تاریخ 31 مه ‌(10 خرداد) یا اول ژوئن (11 خرداد) در ورزشگاه همپدن پارک شهر گلاسکو به مصاف اسکاتلند برود.
دیدار تیم‌های ملی فوتبال اسکاتلند و اوکراین در مرحله نیمه‌نهایی پلی‌آف انتخابی جام جهانی 2022 قطر پیش از این قرار بود در تاریخ 24 مارس (4 فروردین 1401) در ورزشگاه همپدن پارک برگزار شود اما اتحادیه فوتبال اوکراین در پی حمله نظامی روسیه به این کشور از فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) خواسته بود تا زمان بازی تیم ملی اوکراین با اسکاتلند به تاریخی دیگر موکول شود که این اتفاق هم در نهایت افتاد.
تاریخ برگزاری بازی فینال پلی‌آف اروپایی اما هنوز مشخص نیست، جایی که برنده دیدار اسکاتلند - اوکراین باید در کاردیف به مصاف ولز برود. برنده پلی‌آف اروپایی که یکی از سه تیم اسکاتلند، اوکراین و ولز خواهد بود، مسافر قطر خواهد شد و در گروه B جام جهانی 2022 قطر با تیم‌های انگلیس، ایران و امریکا همگروه خواهد شد.

 


Page Generated in 0.0065 sec