printlogo


کد خبر: 245026تاریخ: 1401/1/22 00:00
بازتاب

ایران ورزشی از نقدها، نظرات و نوشته‌های شما در حوزه ورزش استقبال می‌کند. می‌توانید با شماره 02184711175 تماس بگیرید یا نظرات خود را درباره مطالب به شماره 3000451213 پیامک کنید یا برای ما بنویسید و به نشانی
editorial@irannewspaper.ir ایمیل کنید.
 
 تیم پرسپولیس یکی مثل برانکو لازم دارد که در شرایط بحرانی هم تیم را جمع و جور کند و هم به بازیکنان روحیه تیمی بدهد. یحیی گل‌محمدی کارش این است که همیشه به داور اعتراض کند و بعد از باخت به‌دنبال مقصر بگردد.
یاوری از تهران
 
نمی‌دانم چرا بعضی‌ها دنبال حاشیه هستند! طرفداران بعضی تیم‌ها معتقدند، مرادمند بازیکن استقلال است! در حالی که خود مرادمند در جدیدترین مصاحبه‌اش گفته من بازیکن تیم ملوان هستم بی‌خودی هم به شایعات توجه نکنید. واقعاً بعضی بیکار هستند!
حسینی از اهواز
 
هرچند جواد نکونام گفته فوتبال امارات را می‌شناسم، اما او کار سختی در پیش دارد امیدوارم مقابل تیم‌های اماراتی نتیجه بگیرد و براحتی از این مرحله صعود کند.
ابراهیمی از اندیمشک
 
تیم ملی فوتسال ایران به قرقیزستان اعزام شده است. اتفاقاً من با اطلاع‌‌رسانی دقیق و درست روزنامه ایران ورزشی از این خبر مطلع شدم. اخبار درجه یک را منتشر می‌کنید و این کارتان قابل ستایش است.
مصطفی از ورامین
 
20سال است طرفدار استقلالم بارها هم این تیم را در شرایط بحرانی دیده‌ام، اما با وجود هواداران خوبی که دارد باز هم به شرایط آرمانی برگشته است. امیدوارم امسال قهرمان شویم و قهرمانی‌های پی‌در‌پی را دشت کنیم که لیاقت قهرمانی تیم استقلال فراتر از لیگ برتر بلکه قهرمانی لیگ باشگاه‌های جهان است.
فرشید صفدری از تهران
 
 
لطفا پوستر بازیکنان حرفه‌ای رشته‌های مختلف ورزشی را چاپ کنید. من پوستر اکثر ستارگان قدیمی ورزش فوتبال را دارم و می‌خواهم از این به بعد پوستر بازیکنان جدید را هم داشته باشم.
کاشانی از اصفهان

 


Page Generated in 0.0045 sec