printlogo


کد خبر: 245025تاریخ: 1401/1/22 00:00
لژیونرها

اللهیار فیکس بود، گل نزد
فرصت 5 هفته‌ای برای صیادمنش
در یکی از بازی‌های هفته چهل و یکم چمپیونشیپ انگلیس، تیم فوتبال هال‌سیتی در حالی‌که اللهیار صیادمنش را برای نخستین بار در ترکیب ابتدایی داشت، در استادیوم ریورساید مقابل میدلزبورو رده هفتمی قرار گرفت. یاران صیادمنش که در دو هفته گذشته چمپیونشیپ انگلیس هیچ بردی به‌دست نیاورده و دو شکست متوالی داشتند، مقابل میدلزبورو توانستند به پیروزی برسند.
هال‌سیتی در این دیدار موفق به کسب پیروزی خارج از خانه یک بر صفر مقابل تیم بالانشین میدلزبورو شد که این برد آنها را ۴۴ امتیازی و جایگاه‌شان را در رتبه چهاردهم جدول رقابت‌های چمپیونشیپ انگلیس تثبیت کرد. اللهیار صیادمنش، مهاجم ایرانی هال‌سیتی که پس از پیوستن به این تیم در ۶ مسابقه حضور تعویضی داشته، مقابل میدلزبورو ثانیه‌هایی پس از گل برتری تیمش در دقیقه ۷۵ از زمین خارج شد. او مورد توجه شوتا آرولادزه، سرمربی گرجستانی هال‌سیتی قرار دارد اما باید ببینیم آیا این فصل و در 5 هفته‌ پایانی پای او به گلزنی باز می‌شود یا نه؟
 
 
شکست در حضور یک نیمه‌ای مهاجم ایرانی
علیپور ناجی ماریتیمو نبود
در چهارچوب دیدارهای هفته بیست و نهم لیگ برتر پرتغال، تیم ماریتیمو در حالی‌که برای چهارمین بازی پیاپی علی علیپور را جزو نفرات ذخیره می‌دید، در استادیوم دا کاپیتال دو موویل مقابل فریرا رده نهمی قرار گرفت. تیم فوتبال ماریتیمو پس از اینکه در سه هفته گذشته لیگ برتر پرتغال هیچ بردی نداشته و یک مساوی و دو شکست داشت، این بار هم نتوانست در تقابل با فریرا صاحب امتیاز شود و بازنده زمین را ترک کرد.
یاران علی علیپور در دیدار خارج از خانه مقابل فریرا با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب شدند که این شکست آنها را ۳۳ امتیازی نگه داشت و موجب سقوط یک پله‌ای ماریتیمو در جدول لیگ برتر پرتغال و حضورشان در رتبه نهم شد. علی علیپور، مهاجم ایرانی ماریتیمو پس از اینکه تیمش در نیمه اول دو گل دریافت کرد و با همین نتیجه بازنده شد، از ابتدای نیمه دوم به زمین رفت اما نتوانست مانع از باخت تیمش شود؛ ماریتیمو نیز در ۴۵ دقیقه دوم تنها یک شوت در چهارچوب زد.

Page Generated in 0.0055 sec