printlogo


کد خبر: 243547تاریخ: 1400/12/11 00:00
هماهنگی با فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا انجام می‌شود
تیم ملی در سئول بدون قرنطینه فرودگاهی

بعضی کشورها از زمان شروع ویروس کرونا قوانین بسیار سفت و سختی را برای ورود مسافران از تمام مرزهای خود وضع کرده‌اند و این مسأله در رابطه با اتباع خارجی جدی‌تر هم اعمال می‌شود، به همین خاطر شایعه شده بود که کاروان تیم ملی کشورمان پس از ورود به فرودگاه سئول در هتل مجاور فرودگاه باید یک دوره قرنطینه را سپری کند تا جواب آزمایش کرونای همه اعضای کاروان بیاید و پس از آن مجوز ورود به شهر داده شود ولی یکی از عوامل فدراسیون با تکذیب این مسأله می‌گوید: اصلاً قرار نیست چنین اتفاقی رخ بدهد چون ما هم با کره‌ای‌ها در تهران این کار را نکردیم. 
همه اعضای کاروان قبل از سوار شدن به هواپیما تست منفی ارائه می‌کنند و پس از وارد شدن به خاک کره جنوبی هم اگر میزبان بخواهد آزمایش بگیرد همه چیز باید با نظارت فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا باشد. 
کاروان ایران از فرودگاه راهی هتل محل اقامت خود می‌شود و در آنجا آزمایش کرونا خواهد داد. البته شاید این تست را داخل فرودگاه بگیرند ولی نمی‌توانند تیم ملی را تا زمان مشخص شدن جواب آزمایشات قرنطینه فرودگاهی‌ کنند و حتماً باید راهی هتل بشویم. فقط این احتمال وجود دارد که با هماهنگی ناظر بازی، بچه‌ها به محض رسیدن به هتل محل اقامت راهی اتاق‌های‌شان شوند و تا زمانی که جواب آزمایش اعلام نشده از آن خارج نشوند.
 
استارت لابی‌ها برای ریاست فدراسیون
شهاب‌الدین عزیزی خادم با رأی هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال از سمت خود عزل شد و حالا در بهار سال آینده قرار است مجمع فدراسیون با رأی‌گیری مجدد پیرامون بقا یا عزل او تکلیف این فرد را مشخص کند شواهد اینگونه نشان می‌دهد که عزیزی‌خادم در مجمع هم شانس زیادی برای اینکه دوباره رأی اعتماد بگیرد نخواهد داشت و همه چیز می‌رود تا شرایط برای انتخاب یک رئیس جدید برای فدراسیون فوتبال ایران را فراهم کند. اتفاقاً از همین حالا رایزنی‌ها و لابی‌های برخی افراد آغاز شده تا ببینند شرایط برای حضورشان در انتخابات چگونه است و می‌توانند شانس خود را برای اینکه روی صندلی ریاست فدراسیون فوتبال بنشینند، محک بزنند یا خیر؟ قطعاً کسی که می‌خواهد به طور جدی وارد انتخابات شود باید قبل از مجمع انتخاباتی به این اطمینان برسد که حداقل در همان مرحله اول رأی‌گیری ۲۵ رأی برای خود خواهد داشت چون در غیر این صورت حضورش عملاً با موفقیتی توأم نمی‌شود.
 

 


Page Generated in 0.0050 sec