printlogo


کد خبر: 243542تاریخ: 1400/12/11 00:00
سوژه

خط خوردن مشکوک فرجی
کادر فنی پرسپولیس در اقدامی عجیب و جالب نام فرشاد فرجی را از لیست بازی با مس رفسنجان خط زد. فرجی که در هفته‌های گذشته جزو نفرات اصلی پرسپولیس بود در بازی با گل گهر به‌عنوان بازیکن نیمکت نشین به زمین رفت اما در بازی با مس حتی در لیست هم نبود. یحیی بعد از بازی اشاره کرد که فرجی مصدوم نبوده اما به‌دلیل اصلی خط خوردن این بازیکن از لیست اشاره‌ای نداشت تا این ماجرا کمی مشکوک به نظر بیاید.
 
به اسدی بازی نرسید
بعد از چند بازی متوالی که رضا اسدی حداقل به‌عنوان بازیکن ذخیره به میدان می‌رفت در بازی مس به او بازی نرسید. این اتفاق در شرایطی برای خرید پرسپولیس رخ داد که شاید بعد از مصدومیت دقیقه 30 میلاد سرلک به نظر می‌رسید اسدی گزینه تعویض باشد اما کادر فنی علی شجاعی را به او ترجیح داد. حتی در اواخر مسابقه و برای کنترل بازی هم محمد شریفی در مرکز زمین به میدان رفت تا اسدی کلاً نیمکت نشین باشد.
 
رفتار عجیب لک روی نیمکت
حامد لک که اصلاً با نیمکت نشینی در پرسپولیس رابطه ندارد در اولین بازی که بعد از جدایی رادوشویچ به نیمکت رسید رفتار عجیبی از خود نشان داد. او روی نیمکت ذخیره‌ها و در حالی که هوای ورزشگاه آزادی چندان سرد نبود خودش را با کلاه و ساک و پتو پوشانده بود و حتی وقتی عکاسان قصد گرفتن عکس از او داشتند پتو را طوری مقابل چهره‌اش می‌آورد که از او عکسی ثبت نشود. به نظر می‌رسد لک دوست ندارد عکسی از او به‌عنوان نیمکت نشین ثبت شود و از اتفاقی که برایش افتاده اصلاً راضی نیست.
 

Page Generated in 0.0057 sec