printlogo


کد خبر: 243541تاریخ: 1400/12/11 00:00
خبر

تمیروف منتظر کارت بازی
شیرزود تمیروف مهاجم 23 ساله ازبکستانی بعد از مشخص شدن استعلام باشگاه پرسپولیس مبنی بر اینکه زمان فسخ قرارداد او با پاختاکور 21 بهمن بوده و بعد از تأییدیه تست‌های پزشکی روز دوشنبه رسماً به پرسپولیس پیوست. تمیروف با پرسپولیس قراردادی یک سال و نیمه و تا پایان فصل بعد بست و دیروز اولین تمرینش را هم با پرسپولیس انجام داد. ضمناً آی تی سی این بازیکن هم دیروز صادر شد و باشگاه از امروز برای صدور کارت بازی او اقدام خواهد کرد تا شیرزود در بازی آبادان حاضر باشد.
 
آقایی محروم شد
سعید آقایی با کارت زردی که از اشکان خورشیدی داور بازی پرسپولیس - مس رفسنجان دریافت کرد، از بازی بعدی سرخپوشان ایران در لیگ برتر محروم شد. او به این ترتیب بازی با صنعت نفت آبادان را از دست داد. یحیی باید از بین وحید امیری یا علی شجاعی یکی را برای بازی در دفاع چپ انتخاب کند.
 
عالیشاه تمرین کرد
امید عالیشاه که بعد از بازگشت از مصدومیت 40 روزه بالاجبار در بازی سوپرجام به میدان رفت و دوباره مصدوم شد دیروز در بخش‌هایی از تمرین گروهی شرکت کرد تا هواداران را به بازگشت امیدوار کند. با این حال از اردوی پرسپولیس خبر می‌رسد در خوشبینانه‌ترین حالت او به دربی خواهد رسید و دو بازی با تیم‌های خوزستانی را هم از دست داده است.
 
پاکدل فعلاً استراحت
حامد پاکدل بعد از اتفاق عجیب و نگران کننده‌ای که در تمرین یکشنبه برایش رخ داد و بازی با مس را از دست داد در تمرین دیروز هم حضور نداشت و فعلاً استراحت می‌کند. گفته می‌شود بعد از اتفاق بدی که برای او افتاده یحیی گل‌محمدی زبانش را از دهانش بیرون کشیده و باعث شده تا پاکدل نفس بکشد.
 
جراحی سیامک
بعد از حدود دو هفته تأخیر بالاخره سیامک نعمتی روز دوشنبه مورد عمل جراحی فتق قرار گرفت و جالب اینکه این جراحی در کشور قطر انجام شد. با این شرایط نعمتی از هفته دوم فروردین تمرینات انفرادی‌اش را آغاز خواهد کرد.

Page Generated in 0.0066 sec