printlogo


کد خبر: 243534تاریخ: 1400/12/11 00:00
ترابی نماینده بازیکنان شاکی از باشگاه
هشدار به پرسپولیس؛ فعلا تمدید بی‌تمدید!

هر هفته که می‌گذرد و به پایان فصل فوتبالی نزدیکتر می‌شویم کار باشگاه پرسپولیس و مدیرانش برای تمدید قرارداد با نفراتی که این فصل قراردادشان به پایان می‌رسد سخت‌تر خواهد شد. بعد از تمدید قرارداد با نفراتی مثل سیامک نعمتی، مهدی عبدی، امید عالیشاه و حامد لک هنوز جمع بزرگی در تیم حضور دارند که آخر این فصل آزاد خواهند شد و چنانچه ماجرای تمدید پیش نرود جدایی هر کدام از آنها بخصوص چند مهره مهم‌ترشان می‌تواند تهدیدی برای تیم فصل بعد باشد و از قدرت سرخ‌ها بکاهد.
در این میان اتفاق جالبی بعد از بازی با مس رفسنجان رخ داد و مهدی ترابی ستاره پرسپولیس به نمایندگی از هم‌تیم‌هایش و آنهایی که قراردادشان رو به اتمام است آب پاکی را روی دست مدیران باشگاهش ریخت و عملاً گفت فعلاً خبری از تمدید قرارداد نیست. ترابی صراحتاً به این نکته اشاره کرد که چون باشگاه پرسپولیس در بحث مالی و پرداخت مطالبات بازیکنان ضعیف عمل کرده و بازیکنان دل خوشی از عملکرد باشگاه ندارند فعلاً بحث تمدید تعطیل است. ترابی همچنین به نامه‌ای از سوی باشگاه برای فعالیت در این مورد اشاره کرد که گفته‌اند صادر شده و به دست بازیکنان رسیده اما ظاهراً اینگونه نبوده است!
با صحبت‌های مهدی ترابی حالا خطر بزرگی پرسپولیس را تهدید می‌کند. غیر از ترابی، نفراتی مثل میلاد سرلک، فرشاد فرجی، سعید آقایی، عیسی آل‌کثیر، احسان پهلوان، علی شجاعی، مهدی مهدیخانی، رضا اسدی و سیدجلال حسینی بازیکنانی هستند که در پایان این فصل آزاد می‌شوند و اگر از همین حالا پروسه تمدید با مهم‌ترین‌شان و آنهایی که یحیی حتماً می‌خواهد، درست و اصولی پیش نرود ممکن است فصل بعد این تیم با خلأ بزرگی مواجه شود.
در عین حال یحیی به باشگاه اولتیماتوم داده تا شرایط مالی را تا آخر امسال سامان دهند و پرداختی را به حد نرمال رسانده و بقیه پاداش‌ها را پرداخت کنند و شاید اگر این اتفاق عملی شود پروسه تمدید با ستاره‌ها از سال بعد به شکل جدی کلید بخورد.

Page Generated in 0.0057 sec