printlogo


کد خبر: 243533تاریخ: 1400/12/11 00:00
عزیزیان: در چهره گوهری ترس دیده می شد
قبلاً اگر لک نبود رادو را داشتیم اما حالا نگرانیم

 امیرمحمد قراگزلو
 
 فصل‌الخطاب نیست اما بدون شک نظر سعید عزیزیان می‌تواند چراغ راهی باشد برای دروازه‌بان‌های پرسپولیس. کسی که خودش کوهی از تجربه است و سال‌ها هم در پرسپولیس بوده و هم در تیم ملی. پس از اشتباه حامد لک در بازی با گل‌گهر نوک پیکان انتقادات به سمت او و کادر فنی سرخپوشان نشانه رفته است. با این حال عزیزیان خیلی کارشناسانه و منطقی‌تر درباره همه نقد‌هایی که می‌شود حرف می‌زند و شرایط را طوری آنالیز می‌کند که می‌تواند توشه راهی باشد برای دروازه‌بان‌های پرسپولیس.
 
نظر شما درباره نخستین بازی احمد گوهری چیست؟
 گوهری در تیم‌های قبلی اش و آخرین تیمی که قبل از پرسپولیس حضور داشت دروازه‌بان خیلی خوبی نشان داد اما با تمام احترامی که برای صنعت نفت قائلم باید بگویم که این تیم در آبادان طرفداران خاص خودش را دارد. در پرسپولیس همه چیز متفاوت است. گوهری اولین نمایش خودش را مقابل مس رفسنجان پشت سر گذاشت و به نظرم در این آزمایش کمی لرزان نشان داد. او باید خیلی باهوش‌تر و با دل و جرأت بیشتری بازی کند. البته می‌توان تا حدودی لرزان بودن گوهری را به اولین بازی‌اش ارتباط داد اما روی توپ‌های ارسالی با ضعف مواجه بود که باید این نقیصه‌اش را برطرف کند.
روی گل خورده که گوهری مقصر نبود؟
 نه. گوهری روی گلی که دریافت کرد مقصر نبود اما دیر شیرجه زد. در واقع بعد از اینکه توپ درون دروازه رفت سنگربان پرسپولیس شیرجه زد.
گوهری در حال حاضر یا در آینده می‌تواند جایگزین خوبی برای رادو باشد؟
 فعلاً که در حد رادو نیست اما با وجود این باید به او زمان داد تا ببینیم چگونه در پرسپولیس خودش را نشان می‌دهد. گوهری دروازه‌بان خوبی است اما در درون دروازه پرسپولیس در چهره‌اش ترس دیده می‌شود که باید این ترس را دور بریزد.
حامد لک بعد از مرتکب شدن اشتباه فاحش مقابل گل‌گهر که به نوعی پیروزی و سه امتیاز را از سرخپوشان گرفت در بازی‌های آینده و حساس پرسپولیس می‌تواند نمایش‌های بهتری دشته باشد؟
 حامد لک زمانی که به پرسپولیس آمد در لیگ قهرمانان آسیا نمایش‌های خیلی خوبی داشت و فکر و تمرکزش را به شکل عالی روی تیم و موفقیتش متمرکز کرده بود اما در حال حاضر به نظر می‌رسد از آن تمرکز بالا خبری نیست و به نوعی فکر سنگربان اصلی پرسپولیس آزاد نیست. از سوی دیگر فعلاً لک، رقیب جدی در کنار خودش احساس نمی‌کند که شاید این مورد روی او تأثیر گذاشته است.
چرا لک باتجربه آن اشتباه فنی بد را مقابل گل‌گهر انجام داد؟
 روی گلی که لک دریافت کرد او به سمت توپ رفت و ایستاد در حالی که می‌بایستی به حالت سه گام می‌پرید تا پرش بلندتری نسبت به کی‌روش استنلی داشته باشد و به نوعی پشت مهاجم حریف قرار نگیرد. حامد لک دروازه‌بان خوبی است اما نباید دیگر اشتباهات بدی را مرتکب شود چون هر اشتباه ممکن است به قیمت از دست رفتن قهرمانی تمام شود.
امیدی به قهرمانی پرسپولیس دارید؟
 استقلال با جدایی دو بازیکن که ستون اصلی خط دفاعی‌اش محسوب می‌شدند به نوعی تا حدودی انسجام تیمی‌اش را از دست داد. تیمی هم که می‌خواهد قهرمان شود باید بزرگی و شکل تیمی خودش را حفظ کرده و در هر بازی بیشترین امتیاز را بگیرد. استقلال از ابتدای فصل تیم خوبی نشان داده اما با مشکلاتی که برای این تیم به وجود آمده به نظر می‌رسد شرایط پرسپولیس برای قهرمانی بهتر است. من به دبل هت‌تریک پرسپولیس امیدوارم.

Page Generated in 0.0063 sec