printlogo


کد خبر: 243524تاریخ: 1400/12/11 00:00
بازتاب

ایران ورزشی از نقدها، نظرات و نوشته‌های شما در حوزه ورزش استقبال می‌کند. می‌توانید با شماره 02184711175 تماس بگیرید یا نظرات خود را درباره مطالب به شماره 3000451213 پیامک کنید یا برای ما بنویسید و به نشانی
editorial@irannewspaper.ir ایمیل کنید.
 
در سایت‌های ورزشی منتشر شده که مشهد میزبان بازی ایران با لبنان است! آیا چنین خبری صحت دارد؟
رجبی از خراسان رضوی
ایران ورزشی: بله، فدراسیون فوتبال پیش از این از تلاش برای برگزاری دیدار نهایی ایران در انتخابی جام جهانی در خارج از تهران خبر داده بود و حالا حمید استیلی می‌گوید به دنبال فراهم کردن شرایط میزبانی تیم ملی در مشهد هستند.
 
ناکامی استقلال مقابل نساجی برمی‌گردد به عملکرد ضعیف بازیکنان مهاجم این تیم، 10 سال است تیم استقلال نتوانسته مهاجم خوبی را جذب کند. دفاع استقلال فوق‌العاده عمل می‌کند اما چه فایده که این تیم تمام کننده ندارد. به هر حال امیدوارم کادر فنی تیم استقلال برای حل این مشکل بزرگ راهکار درستی ارائه بدهند.
مجیدی از ارومیه
 
یکی بیاد به فراهاد مجیدی بگوید که این طرز بازی استقلال مقابل رقبا اصلاً درست نیست! تیم استقلال دارد نابود می‌شود! فرهاد مجیدی هر زمانی که بازی را واگذار می‌کند اطرافیان را مقصر اصلی می‌داند و داد و بیداد راه می‌اندازد. سر بازیکنان فریاد می‌کشد و منتقدان تیم استقلال را هم زیر سؤال می‌برد.
پرویزی از رشت
 
در اخبار ورزشی آمده که شمشیربازان اپه و فلوره دختران و پسران ایران موفق به کسب مدال در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا نشدند. کما اینکه روزنامه ایران ورزشی اصلاً به این خبرها توجه نمی‌کند!
کشاورز از اصفهان
ایران ورزشی: خواننده گرامی! صفحه 4 روزنامه ایران ورزشی به رشته‌های ورزشی منهای فوتبال اختصاص دارد.
 
خیلی خوشحالم که‌ وریا به استقلال بازگشت.
رحیمی از کردستان
 

 


Page Generated in 0.0055 sec