printlogo


کد خبر: 243523تاریخ: 1400/12/11 00:00
خبر

واکنش رسانه انگلیسی 
به آماده شدن صیادمنش
Hulldailymail نوشت ببرها انتظار دارند که در دیدار هفته آینده بازیکنانی مثل صیادمنش، ‌باکستر و الدر را در اختیار داشته باشند. این خبر را البته 2 روز دیگر دیوید بورنس در خصوص مصدومان هال سیتی اطلاع داده بود. رسانه نزدیک به باشگاه هال سیتی بازگشت ستاره کشورمان را خبری خوش دانست و او را یک بازیکن کلیدی در تیم معرفی کرد.
صیادمنش در پنجره زمستانی از فنرباغچه به صورت قرضی راهی جزیره شد تا در تیم دسته اولی هال سیتی بازی کند. او تنها در یک بازی موفق شده به زمین بیاید.
 
 
انتقاد جالب رسانه اماراتی از نیمکت‌نشینی قایدی
هفته گذشته در چهارچوب هفته هفدهم لیگ امارات، شباب الاهلی مقابل شارجه تن به شکست یک بر صفر داد. 
در این بازی مهدی  قایدی نیمکت‌نشین بود و در دقیقه 86 وارد زمین شد و نتوانست برای تیمش گلزنی کند. نیمکت‌نشینی ستاره کشورمان باعث واکنش رسانه اماراتی شد و سایت اسپورت امارات از سرمربی شباب الاهلی به دلیل نیمکت‌نشینی  قایدی انتقاد کرد.
این سایت نوشت:‌ «مهدی علی، سرمربی تیم شباب الاهلی بازیکن ایرانی خود یعنی مهدی قایدی را به این شکل می‌بیند.» و بعد تصویری از  قایدی که تنها لباسی متحرک است، بدون جسم را در وصف این نگاه منتشر کرده است.
 
 
تساوی سانتاکلارا در حضور محبی
در چهارچوب هفته بیست و چهارم لیگ پرتغال، تیم فوتبال سانتاکلارا به مصاف براگا رفت و در نهایت به تساوی بدون گل رضایت داد.
 در این مسابقه محمد محبی در ترکیب اصلی سانتاکلارا قرار داشت و توانست 72 دقیقه بازی کند. او البته در زدن گل و پاس گل دادن ناموفق بود و نتوانست برای گلزنی تیمش مؤثر واقع شود. سانتاکلارا با 26 امتیاز در رده دوازدهم قرار دارد.

Page Generated in 0.0057 sec