printlogo


کد خبر: 243522تاریخ: 1400/12/11 00:00
توپ و تور

معرفی سرپرستان تیم بزرگسالان و جوانان والیبال
دوری خوش‌خبر به شش ماه هم نرسید
پس از بازی‌های المپیک و ناکامی بزرگی که نصیب تیم والیبال شد، خانه‌تکانی اساسی در تیم اتفاق افتاد. از کادر فنی و بازیکنان گرفته تا سرپرست و سایر عوامل تیم. در همان تغییرات هم بود که امیر خوش‌خبر از تیم ملی رفت و مصطفی کارخانه جانشین او شد. حالا در شرایطی که رفته رفته به دور جدید اردو و بازی‌های ملی نزدیک می‌شویم، محمد‌رضا داورزنی یک بار دیگر تصمیم گرفت تا خوش‌خبر را به تیم ملی برگرداند. حضور خوش‌خبر در برخی رقابت‌های پلی‌آف لیگ شایعات زیادی را درباره حضور دوباره‌اش مطرح کرده بود که عصر دوشنبه به حقیقت پیوست تا دوری او از تیم ملی به شش ماه هم نرسد.
خوش‌خبر 27 سال است که کارمند وزارت ورزش است و از سال 85 و با آمدن داورزنی به والیبال، سرپرستی تیم ملی را بر عهده دارد.
در کنار انتصاب دوباره خوش‌خبر، رئیس فدراسیون سرپرست تیم جوانان را نیز معرفی کرد. مهدی نفر که سال‌هاست سرپرستی تیم پیکان را در لیگ برتر برعهده دارد، به‌عنوان سرپرست جدید این تیم معرفی شد.
انتصاب او به طور قطع با آمدن مؤمنی مقدم به این تیم بی‌ارتباط نیست. نفر در دوران حضور اکبری در تیم امید نیز سرپرستی در تیم‌های ملی را تجربه کرده و حالا با مؤمنی مقدم به تیم جوانان آمده است.
 
 
حکم کمیته انضباطی والیبال درباره بازی شهداب - مس
محرومیت یک جلسه‌ای مهدوی
کمیته انضباطی فدراسیون والیبال مهدی مهدوی کاپیتان تیم مقاومت شهداب یزد را به یک جلسه محرومیت تعلیقی محکوم کرد.
در مرحله پلی‌آف تیم‌های فولاد سیرجان ایرانیان با لبنیات هراز آمل و دو تیم مس رفسنجان و مقاومت شهداب یزد به مصاف یکدیگر رفتند که این تقابل‌ها با حاشیه‌هایی همراه بود.
نخستین جلسه کمیته انضباطی برای بررسی این موضوع روز دوشنبه، نهم اسفند برگزار شد و کیوان مجردی مربی و مهدی مهدوی کاپیتان تیم مقاومت شهداب یزد نیز حضور داشتند.
کمیته انضباطی در پایان به مجردی به‌دلیل فقدان سابقه انضباطی تذکر کتبی داد و مهدی مهدوی را هم به یک جلسه محرومیت محکوم کرد که تا پایان مسابقات لیگ سال ۱۴۰۰ به حالت تعلیق درآمد. رأی صادره قطعی است.
همچنین کمیته انضباطی امیر خداوردی و امین رضوی از تیم مس رفسنجان و رضا قرا از تیم لبنیات هراز آمل را برای جلسه بعدی که ۱۶ اسفند برگزار می‌شود، احضار کرد.

 


Page Generated in 0.0057 sec