printlogo


کد خبر: 243520تاریخ: 1400/12/11 00:00
فتیله پیچ

 دبیر در نشست با  رئیس کمیسیون داوران اتحادیه جهانی: 
آماده هر نوع کمک هستیم
علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در جلسه‌ای به‌صورت وبینار با رئیس کمیسیون داوران اتحادیه جهانی کشتی شرکت کرد.
در این جلسه که با حضور محمد مصلایی‌پور رئیس کمیسیون داوران کشتی کشور، عضو کمیسیون داوران اتحادیه جهانی و کمک مدرس داوری این اتحادیه برگزار شد، علیرضا دبیر از «آنتونیو سیلوستری» رئیس کمیسیون داوران اتحادیه جهانی کشتی به خاطر قضاوت‌های بی‌طرفانه و عادلانه داوران جهان در مسابقات برگزار شده اخیر، قدردانی و ابراز امیدواری کرد حرکت صادقانه و بی‌طرفانه داوران در مسابقات پیش رو نیز استمرار داشته باشد. دبیر خطاب به رئیس کمیسیون داوران اتحادیه جهانی گفت: «آمادگی این را داریم که میزبان کلاس‌ها و همایش‌های داوری اتحادیه جهانی باشیم و امیدواریم که با حضور مدرسان داوری اتحادیه جهانی کلاس‌های دانش‌افزایی در ایران نیز برگزار شود.»
رئیس فدراسیون کشتی همچنین ادامه داد: «آمادگی هرگونه کمک به کمیسیون داوران اتحادیه جهانی را داریم، به طور مثال اگر قرار است تغییر قوانینی در کشتی انجام شود، با توجه به اینکه در ایران مسابقات زیادی انجام می‌شود می‌توانیم آن را به‌صورت آزمایشی در رقابت‌های داخلی خود انجام دهیم و نتایج و بازخورد و گزارش آن را برای تصمیم‌گیری به اتحادیه جهانی ارسال کنیم.»
رئیس کمیسیون داوران اتحادیه جهانی نیز گفت: «اینکه شما در چنین جلساتی شرکت می‌کنید نشان می‌دهد که دید بازی نسبت به داوری دارید و خوشحالم که رئیس فدراسیون کشتی ایران که از قهرمانان المپیک نیز هست، به داوری اهمیت ویژه‌ای می‌دهد.»
سیلوستری با بیان اینکه من روزهای خوبی را برای داوری ایران پیش‌بینی می‌کنم، ادامه داد: «خبرهای خوبی برای داوری ایران در راه است. دلیل آن جوانگرایی است که در بدنه داوری کشتی ایران ایجاد شده و اکثر داوران جوان هستند و آینده روشنی دارند.»
 
 
برگزاری اردوی عراقی‌ها کنار شاگردان بنا
تعدادی از کشتی‌گیران منتخب عراق برای برپایی اردوی مشترک در کنار اردونشینان کشورمان به خانه کشتی تهران می‌آیند.
پس از اینکه تفاهمنامه همکاری بین فدراسیون‌های کشتی ایران و عراق امضا شد، موارد مختلفی در دستور کار این دو فدراسیون قرار گرفت که یکی از این اقدامات، برپایی اردوهای مشترک بود. بر این اساس قرار شد جمعی از کشتی‌گیران عراقی برای برپایی اردویی مشترک به تهران بیایند که گویا این کار همزمان با شروع اردوی شاگردان محمد بنا انجام می‌شود. گفته می‌شود اردوی مشترک کشتی‌گیران عراقی بعد از جام تختی و اواسط اسفندماه در خانه کشتی برگزار می‌شود. این تمرینات طبق تفاهمنامه با حضور ۱۰ کشتی‌گیر عراقی و به‌مدت ۱۰ روز در خانه کشتی تهران برپا می‌شود.
 
 
 

 


Page Generated in 0.0060 sec