printlogo


کد خبر: 243482تاریخ: 1400/12/11 00:00
نقل قول

من و جواد تلاش کردیم نیمکت را آرام کنیم
عنایتی: تساوی عادلانه بود
رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال هوادار پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل فولاد خوزستان این‌طور حرف می‌زند: «بازی خوبی از جانب هر دو تیم بود و شاهد بازی جانداری بودیم. هر دو تیم می‌توانستند برنده بازی باشند. به مجموعه فولاد خسته نباشید می‌گویم، اما از نتیجه بازی به هیچ عنوان راضی نیستم. توقع خیلی بیشتری از بچه‌ها داشتم و با وجودی که در تمام بازی‌ها توان خود را می‌گذارند و تلاش می‌کنند، اما توقع من خیلی بالاتر است. فکر می‌کنم تساوی در این بازی عادلانه بود و به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم.»
سرمربی تیم فوتبال هوادار درباره تنش‌های ایجاد شده میان نیمکت دو تیم می‌گوید: «با جواد نکونام اصلاً بحث تنش نداریم و خیلی با هم دوست هستیم. جواد از دوستان خوب من است و اگر در برخی صحنه‌ها صحبت کردیم، دوستانه بود و اصلاً بحث جار و جنجال نبود. فکر می‌کنم هر دو نیمکت مقداری تنش داشتند و این نیز به زعم هر دو تیم به خاطر داوری بود که زیاد ورود نکردم و سعی کردم نیمکت تیمم را آرام کنم. در نهایت چیز خاصی نبود.»
 
 
می‌توانستیم بازی را ببریم
نکونام: بازی در زمین قوامین سخت است
جواد نکونام پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل هوادار این‌طور حرف می‌زند: «می‌دانستیم بازی سختی خواهد بود. با توجه به شناختی که از حریف داشتیم می‌دانستیم که بازی مستقیم انجام می‌دهند. در این زمین (ورزشگاه پاس قوامین) سال‌ها بازی کرده‌ام و می‌دانم اندازه زمین کوچک و بازی کردن در آن سخت است. برای ما سخت است که بخواهیم اینقدر مستقیم بازی کنیم. بازی همه روی هوا و ضربات ایستگاهی تعیین‌کننده بود که تیم ما یک مقدار روی ضربات ایستگاهی دقت نداشت و نتوانستیم به گل برسیم.» 
او حرف‌هایش را این‌طور ادامه می‌دهد: «اگر یک مقدار روی زدن ضربات آخر دقت می‌کردیم می‌توانستیم روی ضربات ایستگاهی بازی را ببریم. فوتبالی به آن صورت وجود نداشت، زیر زمین سفت بود و روی زمین هم چون آب خورده بود سُر بود. شرایط ایده‌آلی برای هر دو تیم وجود نداشت و در این مدل فوتبال و در این زمین نتوانستیم خواسته‌هایمان را برآورده کنیم. به بازیکنانم خسته‌نباشید می‌گویم و کار ما ادامه دارد و رو به جلو حرکت می‌کنیم.»
 

Page Generated in 0.0057 sec