printlogo


کد خبر: 243479تاریخ: 1400/12/11 00:00
فشار هواداران نساجی به مدیران این تیم جواب داد
شکایت از استقلال رسمی شد

نساجی مازندران در خانه خودش توانست یک امتیاز از صدرنشین لیگ برتر بگیرد و این در حالی بود که مازندرانی‌ها حتی می‌توانستند برنده این بازی هم باشند. 
با وجود این بعد از اتمام بازی، این نتیجه بازی نبود که برای هواداران نساجی مازندران مهم بود بلکه آنها روی این قضیه پافشاری دارند که استقلال از دو بازیکن غیرمجاز استفاده کرده است. 
مازندرانی‌ها معتقد هستند بازی کوین یامگا و رودی ژستد برای استقلال غیرقانونی بوده و این دو بازیکن نمی‌توانستند برای استقلال به میدان بروند و در برابر نساجی بازی کنند.
 اعتراض هواداران نساجی نه تنها به بازی این دو بازیکن در جریان بازی هفته بیستم لیگ برتر  بود، بلکه پس از آن نیز به مدیران نساجی معترض بودند که چرا از استقلال به خاطر استفاده از این دو بازیکن شکایت نمی‌کنند. در صفحات اجتماعی هواداران نساجی به‌شدت معترض بوده و در حال فشار به مسئولان نساجی بودند تا آنها از استقلال شکایت کنند تا بلکه به جای یک امتیاز از بازی هفته بیستم، سه امتیاز نصیب آنها شده و البته وضعیت تیمشان هم بهتر شود. 
البته مسئولان تیم نساجی نیز بیکار ننشستند و بلافاصله پس از بازی شکایت خود را به ناظر بازی ارائه کردند و حالا هم  پیگیر این موضوع هستند. 
تلاش شد با مدیرعامل نساجی در این خصوص صحبت و از آخرین اقدامات باشگاه نساجی در این مورد سؤال شود که پاسخگو نبودند.
 

Page Generated in 0.0057 sec