printlogo


کد خبر: 243475تاریخ: 1400/12/11 00:00
سالن کنفرانس

نویدکیا: تراکتور شانس بزرگی برای برد داشت
محرم نویدکیا پس از تساوی سپاهان اصفهان مقابل تراکتور تبریز این‌طور حرف می‌زند: «درباره بازی اگر بخواهم منصفانه صحبت کنم باید بگویم در نیمه اول پنج شش موقعیت خوب داشتیم، تراکتور هم تنها فرصتش را در دقیقه 45، 46 به گل تبدیل کرد. ما چند فرصت خیلی خوب داشتیم، اما استفاده نکردیم. در نیمه دوم نیز هر دو تیم موقعیت‌های خوبی داشتند و ما می‌توانستیم بهتر استفاده کنیم. حتی ما توپ را دو بار به تیر هم زدیم. بعد از اینکه گل دوم را خوردیم فکر می‌کنم یک مقدار بازی معمولی انجام دادیم، اما خوشحالم با توجه به شرایط سختی که در چند روز گذشته داشتیم بازیکنانم خیلی خوب به بازی برگشتند. بعد از گل دوم‌مان هم در سه چهار دقیقه پایانی بازی فرصت‌های خوبی ایجاد کردیم که از دست رفت. تراکتور هم شانس بزرگی برای کسب سه امتیاز داشت. برای ما این بازی سخت بود، اما خیلی امیدوار بودیم که امتیاز کامل آن را بگیریم. نیمه دوم بازی فوق‌العاده جذاب بود و حیف است که تماشاگران در ورزشگاه حضور نداشتند. امیدوارم تراکتور رو به جلو حرکت کند و بتواند از این شرایط خارج شود، ما هم هفته‌های بهتری پیش رو داشته باشیم.»
نویدکیا در خصوص شرایط خود برای ادامه همکاری با سپاهان توضیح می‌دهد: «من یک صحبت‌هایی با باشگاه انجام دادم. من هم شفاهی و هم کتبی کناره‌گیری خودم را اعلام کردم، اما باشگاه قبول نکرد. صحبت‌هایی مطرح شده که درون خانوادگی است. تلاش می‌کنیم اتفاق بدی برای سپاهان رخ ندهد. فکر می‌کنم باید فدراسیون و سازمان لیگ تکلیف تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا را مشخص کنند. اگر تکلیف این موضوع را روشن کنند، با توجه به اینکه اختلاف امتیاز زیادی با صدر جدول داریم که یک واقعیت است و قابل کتمان نیست، باید در بازی‌های آینده لیگ خیلی خوب خودمان را آماده کنیم و هدف‌گذاری اصلی‌مان را برای لیگ قهرمانان آسیا بگذاریم. خب من چند روزی سر تمرینات نبودم. یک سال و نیم است که با تیم کار می‌کنم و امروز بازیکنان همان کارهای قبلی را انجام دادند.»
 
 
 به کادر جدید خیر مقدم می‌گویم
نصرتی: سپاهان پرمهره‌ترین تیم لیگ است
محمد نصرتی پس از تساوی تیم‌های تراکتور تبریز و سپاهان اصفهان این‌طور حرف می‌زند: «به مربیان قبلی خسته نباشید می‌گویم و برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم. همچنین به ارطغرول ساغلام و کادر جدیدش خیر مقدم می‌گویم. ان‌شاءالله روزهای خیلی خوبی برای تراکتور رقم بزنیم و باعث شادی و سربلندی هواداران تراکتور و مردم آذربایجان شویم. من داخل تیم تراکتور نبودم، اما شناخت نسبی نسبت به شرایط فنی تیم داشتم. دو یا سه جلسه با بازیکنان درباره سازماندهی، تمرکز، مسئولیت‌پذیری و بیشتر از همه اعتماد به نفس بازیکنان کار کردیم. اعتماد به نفس در تیم تراکتور خیلی کم شده بود.»
نصرتی با بیان اینکه تراکتور بازیکنان باکیفیتی دارد و همه کیفیت این تیم را دیدند، معتقد است: «سپاهان پُرمهره‌ترین تیم لیگ است، اما مستحق پیروزی بودیم و اگر کمی خوش‌شانس بودیم، زمانی که بازی 2 بر یک بود می‌توانستیم گل‌های سوم و چهارم را بزنیم. سپاهان هم در اواخر بازی یک توپ به تیر دروازه ما زد. تلاش کردیم ترکیب و سیستم تیم را نسبت به بازی قبلی تغییر دهیم و برای 30 دقیقه دوم برنامه داشتیم، اما هر سه تعویض ما اجباری بود و همین موضوع نیز دست ما را برای برنامه انتهای بازی بست. قادری در این مسابقه فوق‌العاده بود و آینده درخشانی دارد. گل‌هایی که دریافت کردیم، بویژه گل دوم سپاهان اتفاقی بود و می‌توانستیم توپ را دفع کنیم. روی برنامه گل نخوردیم و می‌توانستیم شرایط تیم را با کسب سه امتیاز بهتر کنیم. حیف شد و امیدوارم بازیکنان به همین روند ادامه بدهند.»
اودر باره خط حمله سپاهان می‌گوید: «سپاهان بهترین خط حمله لیگ را دارد. می‌دیدیم میرزایی و حسینی از زمین خارج می‌شوند و جهانی و مغانلو به بازی می‌آیند. تازه فرشاد احمدزاده را هم در اختیار نداشتند. ما با سیستم 5-5 بازی کردیم و پنج نفر در دفاع و پنج نفر در خط حمله به‌صورت متمرکز بازی می‌کردند. رزاق‌پور مدافع تخصصی ما نیست، اما دست ما بسته بود و به‌عنوان مدافع بازی می‌کرد. همچنین تا بازیکنان تازه‌وارد به زمین می‌خواستند خودشان را پیدا کنند، زمان می‌بُرد.»
 

 


Page Generated in 0.0058 sec