printlogo


کد خبر: 242105تاریخ: 1400/11/16 00:00
وعده های محقق نشده رئیس کمیته جوانان

میرشاد ماجدی رئیس کمیته جوانان فدراسیون، روزی که اعلام شد مهدی مهدوی‌کیا سرمربی تیم امید شده، در گفت‌و‌گویی اعلام کرد: «دو پادشاه در این اقلیم نمی‌گنجند و اگر مهدوی‌کیا وارد فدراسیون فوتبال شود او کلید کمیته جوانان را تحویل رئیس خواهد داد.»
البته مهدوی‌کیا سرمربی تیم امید و مشاور رئیس فدراسیون فوتبال و حتی مدیر فنی فدراسیون فوتبال هم شد اما ماجدی ترجیح داد همان یک پادشاه در اقلیم باقی بماند و او هم در کمیته جوانان کار خودش را بکند و از حقوق هیأت رئیسه هم محروم نماند!
ماجدی در سفر تیم امید هم کنار آن یکی پادشاه به تاجیکستان رفت تا تیم امید مقابل نپال، لبنان و تاجیکستان بازی کند.
در همان زمان ویدیویی از ماجدی منتشر شد که در گفت‌و‌گو با مدیر رسانه‌ای آن زمان تیم امید گفته بود تا پایان آذرماه ۱۴۰۰، هم سرمربی تیم ملی جوانان معرفی خواهد شد و هم سرمربی تیم ملی نوجوانان!
حالا در حالی که بهمن‌ماه از نیمه گذشته هیچ یک از دو تیم ملی هنوز سرمربی ندارند و بد نیست ماجدی توضیحی در این باره بدهد.
 ماجدی که علاوه بر ریاست کمیته جوانان در هیأت رئیسه هم حضور دارد تا قدرتش در فدراسیون دو برابر شود، هیچ‌گاه درباره لغو پی‌در‌پی 6 اردوی تیم ملی امید حرف نزد. بر خلاف آنچه رئیس فدراسیون اعلام کرده، این تیم کاملاً بلاتکلیف است و آن‌طور که در نامه استعفای چیا فؤادی مدیر رسانه‌ای تیم امید خواندیم حقایق بسیاری وجود دارد که گذشت زمان آشکارشان خواهد کرد.
تیم امید باید در پایان بهار سال آینده برای مسابقات قهرمانی آسیا به ازبکستان برود؛ اما با توجه به فشردگی بازی‌های لیگ برتر، به صورت مشخص، زمانی برای برپایی یکی، دو اردو بیشتر نخواهد داشت. رقابت‌های ازبکستان در سید‌بندی رقابت‌های مقدماتی المپیک که سال بعدش برگزار می‌شود تأثیر مستقیم خواهد داشت و اگر تیم امید بخواهد راه راحت‌تری برای صعود به المپیک پاریس داشته باشد باید در رقابت‌های ازبکستان حتماً در جمع ۴ تیم پایانی قرار بگیرد.
کاش رئیس کمیته جوانان توضیح دهد تیم امید قرار است با کدام آمادگی در ازبکستان برای رفتن روی سکو بجنگد؟
 

Page Generated in 0.0043 sec