printlogo


کد خبر: 242079تاریخ: 1400/11/16 00:00
خبر

بلای جدیدی در راه است؟
ادعای یک میلیون دلاری رادوشوویچ!
بوژیدار رادوشوویچ که هفته پیش با انتشار پیامی در اینستاگرام از هواداران پرسپولیس خداحافظی کرده بود، ادعای عجیبی را مطرح کرده است. ادعایی که اگر صحت داشته باشد بدون شک یک بلای جدید را برای پرسپولیسی‌ها به همراه خواهد داشت. بر اساس ادعای رادو، او تا پایان این فصل با پرسپولیس قرارداد دارد و در حدود یک میلیون دلار از آنها طلبکار است!
ادعای مطرح شده از سوی دروازه‌بان پرسپولیس است ولی آنچه مشخص است اینکه با جذب گوهری، سرخپوشان دور رادو را یک خط قرمز کشیده‌اند. وکلای فوتبالی اما نظری متفاوت با نظر بوژیدار دارند. به عقیده آنها در صورت محکوم شدن پرسپولیس، رقمی بیش از چهارصد یا پانصد هزار دلار دست این دروازه‌بان را نخواهد گرفت.
 
 
سوپر جام بدون تماشاگر
 سوپرجام باشگاه‌های ایران این هفته میان پرسپولیس و فولاد به‌عنوان قهرمانان لیگ برتر و جام حذفی به میزبانی شهر سیرجان برگزار خواهد شد. شهری که فوتبال‌دوستان آن طی روزهای گذشته به دلیل تأیید حکم کمیته انضباطی از سوی دادگاه استیناف، به‌شدت از عوامل و مدیران فوتبال کشور ناراحت هستند. طی روزهای گذشته شایعه شده بود با هماهنگی ستاد ملی مبارزه با کرونا و باشگاه گل‌گهر، مسابقه پرسپولیس و فولاد با حضور تعداد محدودی تماشاگر برگزار خواهد شد و هواداران دو تیم می‌توانند مسابقه را از نزدیک ببینند ولی مقامات سازمان لیگ شایعه مذکور را تکذیب کرده و می‌گویند با توجه به اینکه ابلاغ جدیدی پیرامون حضور تماشاگران به آنها نرسیده و موج جدید بیداری کرونا هم سراسر کشور را فرا گرفته است، سوپر جام بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود و برای ورود افراد به جایگاه ویژه هم نهایت سخت‌گیری به عمل خواهد آمد تا تمام پروتکل‌های مورد نظر به‌طور کامل رعایت شود.
 
 
سرخپوشان به‌دنبال مهاجم
ابراهیمی و مهدی‌خانی نزدیک درِ خروجی پرسپولیس 
طی روزهای گذشته تلاش مدیران پرسپولیس برای برآورده کردن خواسته‌های یحیی گل‌محمدی برای جذب بازیکنان جدید ثمر چندانی نداشته و هنوز جذب بازیکنان به نقطه امیدوار‌کننده‌ای نرسیده است. بعد از اینکه پرسپولیسی‌ها از جذب پیمان بابایی مهاجم تراکتورسازی ناامید شدند، هنوز در انتظار جذب مهاجم هستند ولی اتفاقی رخ نداده است. از طرف دیگر مطرح شدن نام رامین رضاییان و بازگشت این بازیکن به پرسپولیس می‌توانست یکی از مهم‌ترین خریدهای پنجره زمستانی نیم‌فصل باشد، اما این انتقال خبرساز تاکنون منتفی شده است؛ با این حال اگر رضاییان قراردادش در قطر را تا تاریخ 23 بهمن ماه فسخ کند، می‎‌تواند به تیم سابقش بازگردد. وضعیت جذب بازیکنان در شرایطی اینچنین چنان است که ظاهراً خروج علیرضا ابراهیمی و مهدی مهدی‌خانی از جمع پرسپولیسی‌ها قطعی شده است. ابراهیمی به‌عنوان مدافع از گل‌گهر به پرسپولیس آمده اما نتوانست خودی نشان دهد و روزهای خوبی را در کنار سرخ‌پوشان سپری نکرد. مهدی مهدی‌خانی هم از پدیده راهی جمع پرسپولیسی‌ها شد اما نتوانست انتظارات را برآورده کند.
 
باید اعضای هیأت مدیره برای پرسپولیس آورده داشته باشند
ابوالقاسم‌پور: هواداران از این بچه‌ها و یحیی حمایت کنند
بهنام ابوالقاسم‌پور پیشکسوت پرسپولیس درباره اوضاع پرسپولیس می‌گوید: «کادر مدیریتی تازه روی کار آمده و نمی‌توان از آنها توقع داشت در یک فرصت کوتاه همه مشکلات را برطرف کنند. اما کوچکترین توقع از اعضای هیأت مدیره این است که دنبال سرمایه و منابع مالی باشند و فقط مصوبه امضا نکنند. خوب است آقای درویش خروجی تک تک اعضای هیأت مدیره را به اطلاع هواداران و مردم برساند تا مشخص شود هر یک از اعضا به هر نحوی، چه آورده‌ای برای باشگاه داشته است. باشگاه پرسپولیس به مدیرانی نیاز دارد که مشکلات این باشگاه را حل کنند نه اینکه فقط ماشین امضا باشند.» او درباره بازیکنان پرسپولیس معتقد است: «واقعاً بچه‌های این دوره، یعنی از زمان برانکو تا الان، زحمات زیادی برای تیم کشیدند و بدون حاشیه کار می‌کنند. تفاوت فاحش این پرسپولیس با دیگر پرسپولیس‌ها این است که بازیکن‌سالاری در آن نیست. کسی مدعی نیست. حاشیه‌دارها از تیم دور شده‌اند و به نظرم مظلوم‌ترین بچه‌های همه این سال‌ها امروز در پرسپولیس هستند. شاید اگر این اتفاقات در دوران فوتبال خود ما می‌افتاد اتفاقاتی عجیب و غریب رخ می‌داد. از هواداران می‌خواهم از یحیی گل‌محمدی و این بچه‌های خوب پرسپولیس که در این شرایط خودشان را در بالای جدول حفظ کردند حمایت کنند.»

Page Generated in 0.0048 sec