printlogo


کد خبر: 242078تاریخ: 1400/11/16 00:00
مراسم سالگرد درگذشت انصاریان برگزار شد
روز دلتنگــی

شباهتی به مراسم سالگرد نداشت، انگار امروز بار دیگر علی انصاریان از پیش سرخ‌پوشان کوچ کرده بود. همه آمده بودند برای اینکه بگویند انصاریان فراموش شدنی نیست. برای اینکه بگویند پیشکسوتان این تیم برای سال‌های سال در قلب هواداران این تیم پایدار خواهند بود. دوستداران علی انصاریان قرارشان ساعت 14 در قطعه 222 بهشت زهرا بود. خانواده انصاریان که نه، خانواده پرسپولیس در سالگرد علی میزبان جمع کثیری از علاقه‌مندان و دوستداران این پیشکسوت فوتبال کشورمان بودند. چهره‌هایی مثل رضا درویش، ابراهیم شکوری، جواد کاظمیان، محمد علیزاده، حسین فرکی، سید‌جواد هاشمی، ناصر محمدخانی، مجتبی محرمی، موسی سلامت (جانباز پرسپولیسی)، مهدی فنونی‌زاده، بهزاد داداش‌زاده و... در این مراسم حضور داشتند. یکی از شمال کشور خود را به این مراسم رسانده بود، یکی دیگر از شهرستان نورآباد راهی بهشت زهرا شده بود. داش علی از زبان دوستداران هنوز محو نشده، انگار خود علی هم از گفتن «داش علی» لذت می‌برد. رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از تفاوت علی با دیگران می‌گفت: «آنچه انصاریان را از دیگران متمایز می‌کند، تعصب و از خود گذشتگی‌اش در زمین مسابقه و روحیه لطیف، دوستی، برادری و مهربانی‌اش در بیرون از زمین بود. علی در دوستی و رفاقت بی‌همتا بود و درون زمین هم هر چه در توان داشت، برای تیمش می‌گذاشت. امیدوارم روح وی و میناوند در اعلی علیین باشد.»
 حسین فرکی، مهاجم اسبق تیم ملی کشورمان در توصیف ویژگی‌های انصاریان صحبت‌هایی داشت: «علی در زمان حیاتش به حدی بامرام، بامعرفت و با اخلاق بود که این جمعیت امروز به پاس این ویژگی‌هایش در مراسم شرکت کردند. هر کسی برای پدر و مادرش احترام خیلی خاصی قائل است و انصاریان به من که امروز مادرم در قید حیات است، درس وفاداری به مادر داد. شاید پس از یک سال کمتر برای فردی مراسم سالگردی با این شکوه و عظمت برگزار شود اما مراسم علی انصاریان، واقعاً باشکوه بود. همه باید این را در ذهن داشته باشیم که وقتی در حیات هستیم، چگونه رفتار کنیم، مردمدار و اخلاق‌مدار باشیم تا پس از مرگ‌‌مان و حتی مراسم سالگردمان، مردم با شور و هیجان شرکت کنند. اطمینان دارم علی انصاریان و مهرداد میناوند همچنان در قلب جامعه ورزش و هنر هستند. خدا به خانواده انصاریان و بویژه مادرش که می‌دانم چقدر علی به وی علاقه داشت، صبر و آرامش بدهد.»
محمدخانی، پیشکسوت پرسپولیس از دلتنگی‌هایش برای انصاریان می‌گوید: «دوستان، یاران، هنرمندان و مردم خیلی خوب در این مراسم شرکت کردند. علی بچه خوب، باصفا، خوش‌قلب، خوش ‌برخورد و خوش خنده‌ای بود. همیشه دلم برای خنده‌هایش تنگ می‌شود زیرا از ته دل بود. انصاریان قلب پاکی داشت و بچه مؤمن، باخدا، مذهبی و نمازخوانی بود. هرچه درباره‌اش بگویم کم گفته‌ام. انصاریان از لحاظ اخلاق، بازیگری و فوتبال نمونه و بی‌نظیر بود. من هم به عنوان عضو کوچکی از باشگاه پرسپولیس در مراسم شرکت کردم. خاطرات تلخ و شیرین زیادی از فوتبال انصاریان دارم اما اکنون که در مراسم هستیم و مادرش را می‌بینم، این خاطرات به ذهنم نمی‌آید.» گروه دمام‌زنی برای انصاریان سنگ‌تمام گذاشتند و مراسمی که خیلی دلی برگزار شده بود، نشان داد که هواداران و دوستداران انصاریان او را فراموش نخواهد کرد.

Page Generated in 0.0049 sec