printlogo


کد خبر: 242075تاریخ: 1400/11/16 00:00
مصاحبه

امیدوارم این شرایط برای پرسپولیس تکرار نشود
کریمی: گل‌محمدی برای نیازهای اولیه استعفا کرد
علی کریمی درباره حاشیه‌های استعفای یحیی گل‌محمدی و بازگشت وی به تمرینات پرسپولیس در آستانه سوپرجام فوتبال کشورمان می‌گوید: «روزهایی که آقا یحیی استعفا داده بود و سر تمرین نبود اتفاقات خوبی در فضای مجازی رخ نمی‌داد اما خوشحالیم که او برگشت و امیدوارم دیگر چنین شرایطی برای پرسپولیس اتفاق نیفتد.»
هافبک پیشین پرسپولیس که همچنان محبوبیت فراوانی بین هواداران این تیم دارد، حرف‌هایش را این‌طور ادامه می‌دهد: «آقای گل‌محمدی از جهاتی برای استعفا دادن حق داشت. او نیازهای اولیه برای کار کردن را می‌خواست. ساده‌ترین امکانات زمین تمرین است که باشگاه پرسپولیس هنوز نتوانسته زمین تمرین خوب مهیا کند. واقعاً برای باشگاهی مثل پرسپولیس بد است که زمین تمرین خوب نداشته باشد. امیدوارم مشکلات پرسپولیس در آستانه بازی سوپر جام برطرف شود. همچنین مسابقات لیگ برتر نیز پشت سر گذاشته شود و این تیم بتواند با قدرت در آن شرکت کند.»
 
 
آغاز یک هفته مهم برای پرسپولیس
بفرمایید سوپرجام در دل کویر!
پس از هفته‌ها تنش و حاشیه در باشگاه پرسپولیس حالا فصلی جدید برای شاگردان گل‌محمدی باز شده است. اگر بی‌پولی‌ها، مصاحبه‌ها و استوری‌ها را کنار بگذاریم باید گفت که دوشنبه این هفته پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان قرار خواهد گرفت تا تکلیف قهرمان سوپر‌جام هم مشخص شود؛ مسابقه‌ای که به میزبانی سیرجانی‌ها و ساعت 18 روز دوشنبه برگزار خواهد شد. پرسپولیسی‌ها که فردا راهی سیرجان خواهند شد فصل گذشته و در رقابتی جذاب با سپاهان در نهایت با 67 امتیاز جام قهرمانی در لیگ را بالای سرشان بردند تا یک پای این بازی باشند. حریف آنها هم که جواد نکونام را روی نیمکت‌شان دارد فولاد خوزستان است. تیمی که فصل قبل و با وجود مشکلات زیادی مثل بسته بودن پنجره نقل و انتقالات به فینال جام حذفی رسید و توانست در فینال استقلال را در ضربات پنالتی شکست دهد. حالا پرسپولیس و فولاد دوشنبه هفته جاری مقابل هم قرار خواهند گرفت. آن هم در مسابقه‌ای که طبق روال باید در فاصله بین دو فصل و پس از معرفی قهرمان دو تورنمنت برگزار شود اما چند سالی است که به دلیل فشرده بودن برنامه مسابقات تحت تأثیر ویروس کرونا این برنامه‌ریزی دچار تغییر شده و دو تیم در میانه فصل بعد بازی سوپرجام را انجام می‌دهند.
فولاد و پرسپولیس در فصل جدید دو بار به مصاف هم رفتند که در بازی اول پرسپولیس موفق شد با نتیجه 3 بر یک پیروز میدان شود و بازی دوم هم با نتیجه یک بر صفر به نفع شاگردان گل‌محمدی به پایان رسید.
 

Page Generated in 0.0056 sec