printlogo


کد خبر: 242074تاریخ: 1400/11/16 00:00
حضور عالیشاه در تمرینات گروهی
اشک‌های یحیی در فراق انصاریان

سرخپوشان پایتخت از ساعت ۱۲:۱۵، تمرین خود را پس از مراسم یادبود سالروز درگذشت علی انصاریان و درگذشتگان پرسپولیس در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند. ابتدا بازیکنان در زمین چمن، گرد هم آمده و به صحبت‌های یحیی گل‌محمدی گوش فرا دادند و پس از آن، زیر نظر مربی بدنساز تیم به گرم کردن بدن‌ها پرداختند. در بخش بعدی تمرین، آقا وسط در قالب دو گروه در برنامه بود و در مرحله بعدی نیز حفظ توپ و فشار در بخش کوچکی از زمین انجام شد. فوتبال درون تیمی هم بخش پایانی تمرین ۸۰ دقیقه‌ای بود. همه بازیکنان در بخش‌های مختلف تمرین حضوری فعال داشتند و زیر نظر کادر فنی تمرین کردند. امید عالیشاه هم در بخشی از تمرینات گروهی حاضر بود. میلاد سرلک که در اردوی تیم ملی مصدوم شده بود، زیر نظر کادر پزشکی تمرین کرد. تمرین غایب نداشت و سرخپوشان خودشان را آماده می‌کنند تا روز دوشنبه در سیرجان برابر فولاد در بازی سوپر‌جام فوتبال ایران به میدان بروند. پیش از شروع تمرین، اعضای تیم فوتبال پرسپولیس به مناسبت سالروز درگذشت علی انصاریان، در کنار زمین و مقابل قاب عکسی که نمادین به یاد علی انصاریان و درگذشتگان پرسپولیس تدارک دیده شده بود، با اهدای شاخه‌های گل به آنها ادای احترام کرده و یاد و خاطره این عزیزان را گرامی داشتند.
 
 جلسه فنی قبل از تمرین
مطابق معمول سرخ‌پوشان پیش از تمرین تاکتیکی در جلسه فنی و آنالیز شرکت کردند و آخرین نکات لازم برای دیدار با فولاد را مرور کردند. همچنین کادر فنی نکات لازم را به بازیکنان گوشزد کردند و نقاط ضعف و قوت تیم نکونام مورد بررسی قرار گرفت.
 
بازی آقا وسط
بازیکنان بعد از ورود به زمین، ابتدا زیر نظر مربی بدنساز تیم با انجام حرکات کششی، نرمشی و دوهای کوتاه، بدن‌ها را گرم کردند. سپس در سه گروه به بازی آقا وسط پرداختند.
 
مرور کارهای تاکتیکی
در ادامه تمرین نیز مرور کارهای تاکتیکی و تیمی در دستور کار قرار گرفت و از سوی کادر فنی، نکات لازم به بازیکنان منتقل شد. فوتبال هدفمند، بخش بعدی تمرین بود که با سرعت بالا و تحت فشار به اجرا در آمد. تمرین سبک سرخ‌پوشان به مدت ۶۰ دقیقه به طول انجامید.
 
تمرینات ویژه فنایی برای لک و گوهری
گلرهای تیم فوتبال پرسپولیس هم جداگانه زیر نظر فنایی تمرینات ویژه‌ای را پشت سر گذاشتند. گفتنی است احمد گوهری که به تازگی با پرسپولیس قرارداد امضا کرده، دومین جلسه تمرینی خود را با تیم جدیدش انجام داد.
 
عالیشاه در تمرین گروهی
امید عالیشاه وینگر توانمند پرسپولیس که به دلیل مصدومیت از ناحیه چهارسر زانو نتوانست تیمش را در چند بازی اخیر همراهی کند، این روزها شرایط بهتری دارد و در بخشی از تمرینات گروهی هم شرکت می‌کند. وضعیت امید طوری است که کادرفنی و پزشکی پرسپولیس نسبت به رسیدن او به دیدار سوپرجام امیدوار هستند. هرچند فیکس بازی کردن امید در این دیدار ریسک بزرگی به حساب می‌آید و احتمالش بسیار ضعیف است. میلاد سرلک دیگر مصدوم پرسپولیس که در اردوی تیم ملی مصدوم شد، زیر نظر کادر پزشکی تمرینات اختصاصی خود را دنبال می‌کند تا زودتر خودش را به بازی‌های پرسپولیس برساند.
 
به یاد رفقای قدیمی
یحیی گل‌محمدی رفاقت نزدیکی با علی انصاریان و مهرداد میناوند داشت و بعد از گذشت یک سال از فوت این دو، یحیی همواره در مورد رفقای مرحوم خود به نیکی یاد می‌کند. در تمرین پرسپولیس به مناسبت سالگرد فوت انصاریان و میناوند، اعضای تیم پرسپولیس یاد و خاطره علی و مهرداد را گرامی داشتند و برای شادی روح آنها فاتحه خواندند. همچنین یحیی که هنوز رفتن دو دوست خود را باور نکرده، اشک ریخت و فضای تمرین پرسپولیسی‌ها تحت تأثیر این اتفاق قرار گرفت.

Page Generated in 0.0074 sec