printlogo


کد خبر: 242063تاریخ: 1400/11/16 00:00
خبر

27 بهمن انتخابی تکواندو زنان
رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندو زنان کشورمان برای مشخص شدن ترکیب نفرات اعزامی به مسابقات دانشجویان جهان روز ۲۷ بهمن ماه برگزار می‌شود.
رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندو زنان کشورمان برای مشخص شدن نفرات اعزامی به سی‌ویکمین دوره بازی‌های تابستانی دانشجویان جهان و همچنین نفرات حاضر در تورنمنت‌های بین‌المللی کیش روز 27 بهمن ماه برگزار می‌شود. براساس این گزارش، اردوی تیم ملی تکواندو زنان به‌دنبال مثبت اعلام شدن نمونه تست تعدادی از نفرات این تیم از ابتدای ماه‌ جاری تعطیل شده بود.
مهرو کمرانی سرمربی تیم ملی تکواندوی زنان کشورمان با تأیید این خبر می‌گوید:«قرار است بچه‌ها 26 بهمن ماه با حضور در اردو تست کرونا بدهند و روز 27 بهمن ماه رقابت‌های انتخابی را برگزار کنیم. طبق هماهنگی‌های انجام شده باید تا آخر بهمن ماه اسامی نفرات اعزامی به مسابقات یونیورسیاد دانشجویان جهان را اعلام کنیم و با توجه به فرصت محدود قرار است 27 بهمن ماه مسابقات انتخابی برگزار شود. بعد از مسابقات انتخابی نیز بلافاصله وارد اردو خواهیم شد تا 10 روز تمرین داشته باشیم و در تورنمنت‌های کیش به میدان برویم.» 
 
 
معرفی نفرات برتر کاتا و ۲ وزن کومیته 
گزینش نهایی کاراته برای هانگژو
روز نخست از رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته مردان با مشخص شدن نفرات برتر کاتا انفرادی و اوزان ۶۰- و ۶۷- کیلوگرم کومیته به پایان رسید.
روز سوم مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته در رده سنی بزرگسالان، جام یادواره سردار شهید سیدمحمد حجازی با برگزاری مسابقات کاتا انفرادی و اوزان‌ 60- و 67- کیلوگرم آقایان در سالن فتح دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات برگزار شد. این رقابت‌ها در رده سنی بزرگسالان جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، کشورهای اسلامی و بازی‌های آسیایی هانگژو 2022 برگزار می‌شود. بر همین اساس، اسامی نفرات برتر روز سوم این مسابقات به ترتیب در بخش کاتای انفرادی، مهدی رضایی از استان کرمان، امیرحسن معین‌الدین از استان کرمان، سیروس خالقی از استان خراسان رضوی و نهایتاً آکام خندانی از استان کردستان بودند. در بخش کمیته و در وزن منهای 60 کیلوگرم، علی‌اکبر بختیاری از استان قم، پوریا اقدسی از استان البرز، سینا جلیلیان از استان کرمانشاه و محمدحسین قاسمی از استان قزوین، 4 نفر برتر راه یافته به اردوی تیم ملی هستند. همچنین در وزن منفی 67 کیلوگرم نیز به ترتیب علیرضا فرجی از استان مازندران، هادی کیانی از استان آذربایجان غربی، مرتضی نعمتی از استان قم و حمیدرضا اسمعیلی از استان همدان، ملی‌پوشان برتر دسته وزنی خود بودند که به اردوی کاراته راه یافتند.

Page Generated in 0.0063 sec