printlogo


کد خبر: 242060تاریخ: 1400/11/16 00:00
سوژه

با این شرایط کارایی ندارم
آقاسی: نمی‌توانم تهران بمانم و برای استقلال بازی کنم
عارف آقاسی، مدافع تیم استقلال که برای جدایی از این تیم پیشقدم شده دلیل طرح چنین پیشنهادی را برخی مشکلات خانوادگی پیش آمده می‌داند. آقاسی که ظاهراً جدایی‌اش در نیم‌فصل را باید قطعی بدانیم دراین باره می‌گوید: «به خاطر شرایط ویژه‌ای که پیش آمده واقعاً شرمنده و متأسف هستم خصوصاً از هواداران شریف استقلال که همیشه به من لطف داشته‌اند عذرخواهی می‌کنم. از ابتدا بحث معاوضه با صالح حردانی یا هیچ بازیکن دیگری نبود. من از پایان نیم‌فصل از باشگاه و آقای آجورلو درخواست کردم اجازه بدهند به اهواز برگردم که ایشان گفتند به هیچ وجه با خواسته من موافقت نمی‌کند. متأسفانه مشکلات شخصی و خانوادگی برایم پیش آمده که قادر به ماندن در تهران نیستم و تمرکز کافی برای تمرین و بازی ندارم. فکر می‌کنم می‌توانستم بهتر از این ظاهر شوم چون تمرکز و آمادگی ذهنی کافی نداشتم و در نیم‌فصل دوم هم اگر در تهران باشم واقعاً آرامشی برای حضور در تمرینات و بازی‌ها ندارم و با این شرایط نمی‌توانم به استقلال کمک کنم. از آقا فرهاد عذرخواهی کردم و خواستم در این شرایط سخت به من کمک کنند و اجازه دهند به اهواز برگردم.» آقاسی در حالی که از مخالفت مدیرعامل باشگاه استقلال نیز با این جدایی پرده برداشته تا حدی هم حق را به باشگاهش می‌دهد: «من شرایط باشگاه را درک می‌کنم که در نیم‌فصل براحتی نمی‌خواهند بازیکن را از دست بدهند، وضعیت حساس جدول و شرایط آقا فرهاد را هم درک می‌کنم همچنین هواداران که دوست دارند استقلال همیشه در بهترین شرایط باشد اما واقعاً کارایی لازم را با این شرایط روحی ندارم و امیدوارم به من کمک کنند و اجازه بدهند در این مقطع به خوزستان برگردم. بازیکن اگر ذهنش درگیر باشد نمی‌تواند به تیم کمک کند. می‌دانم از نظر حرفه‌ای با باشگاه قرارداد دارم اما وضعیت روحی و آرامش هر بازیکنی در عملکردش تأثیرگذار است. در نهایت امیدوارم بهترین اتفاق برای من و استقلال بیفتد و مسئولان باشگاه این شرایط ویژه را درک کنند.»
 
 
یک هافبک تهاجمی در راه است
آمانوف دومین ازبک تاریخ استقلال؟
رسانه‌های ازبکستانی از قطعی شدن انتقال عزیز آمانوف، هافبک تیم لکوموتیو به استقلال خبر داده‌اند. در خبری که از سوی سایت باشگاه لکوموتیو انتشار یافته به قهرمانی‌های استقلال در گذشته نیز اشاره شده است. آمانوف به تازگی در تیم ملی ازبکستان نیز به میدان رفته و توانسته دو گل برای این کشور به ثمر برساند. پست آمانوف هافبک تهاجمی است و قرار شده در این پست به استقلال کمک کند. استقلال در پست هافبک تهاجمی امیرحسین حسین‌زاده و حتی مهدی مهدی‌پور را هم در اختیار دارد اما فرهاد مجیدی قصد دارد با این بازیکن خط هجومی تیمش را قدری تقویت کند. با توجه به اینکه آمانوف تابعیت کشور ازبکستان را به عهده دارد، جزو سهمیه‌های آسیایی محسوب می‌شود و استقلال می‌تواند بازهم در راستای جذب بازیکن غیرآسیایی اقدام کند. هرچند با توجه به حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا تا حدی این قانون بی‌اثر شده اما شاید فصل آینده استقلال به لیگ قهرمانان آسیا بازگردد و آنگاه آمانوف جزو سهمیه‌های آسیایی استقلال باشد و مدیران این باشگاه بتوانند در راستای جذب بازیکنان غیر آسیایی نیز اقداماتی را انجام دهند. اگر حضور آمانوف در استقلال قطعی شود، او دومین بازیکن ازبک تاریخ باشگاه استقلال خواهد بود. پیش از آمانوف بازیکن خوش‌تکنیکی همچون سرور جباروف در استقلال بازی کرد که با وجود سن بالا اما توانست نمایش بسیار خوبی در ترکیب آبی‌ها ارائه دهد. باید دید این بازیکن آیا می‌تواند خاطرات جباروف را که در همین پست در استقلال بازی می‌کرد، زنده کند یا خیر؟!
 
 
ادامه نگرانی‌های مجیدی بابت زمین تمرین
زمین تمرین استقلال وضعیت مناسبی ندارد و مجیدی همچنان نسبت به این موضوع معترض است. سرمربی استقلال در این راستا چنین گفته است: «متأسفانه زمین تمرین خوب نداریم، اما شاهدم که باشگاه تلاشش را می‌کند. قبلاً هم گفتم جای تعجب است که تیم‌های شهرستانی در تهران زمین‌ تمرین مخملی دارند اما تیم‌های بزرگ تهران زمین تمرین مناسب ندارند، مقصرش چه کسی است من نمی‌دانم، اما واقعاً جای تعجب است که تیم‌های شهرستانی در تهران زمین دارند و ما باید التماس‌شان کنیم تا یکی دو روز زمین تمرین‌شان را به ما قرض بدهند. ولی ما زمین تمرین مناسب نداریم. بقیه چیزها را من نمی‌دانم، اما متأسفانه زمین تمرین ما خوب نیست و از بازیکنان ممنونم به خاطر مشکلاتی که هست بخوبی تمرین می‌کنند.»
 

 


Page Generated in 0.0063 sec