printlogo


کد خبر: 242058تاریخ: 1400/11/16 00:00
علی سامره: ژستد نیم‌فصل اول تمرکز نداشت
به نظراسکوچیچ در خصوص استقلالی‌ها احترام بگذاریم
استقلال چند رقیب مثل سپاهان و پرسپولیس دارد که سایه به سایه‌اش حرکت می‌کنند و شانس قهرمانی دارند، در چنین شرایطی استقلالی‌ها باید حواسشان جمع باشد و به دور از هر حاشیه و کل کل کردن بازی‌های نیم‌فصل دوم را ادامه دهند

 
مهدیه دریابیگی  
 
این روزها فضای مجازی به‌دلیل حکمی که کمیته استیناف صادر کرده متشنج شده است، پرسپولیسی‌ها که توقع داشتند حکم صالحی متفاوت از رأی حسن‌زاده باشد بیش از هر باشگاهی جنجال به پا کردند و از طرفی هم بیانیه تند گل‌گهر علیه استیناف و همچنین باشگاه استقلال نشان می‌داد که این باشگاه به‌شدت از رأی صادر شده ناراحت است و قصد دارد در خصوص این پرونده به دادگاه عالی شکایت کرده تا شاید هفت امتیاز این باشگاه برگردد. اما در میان این هیاهو استقلال خودش را برای دو بازی معوقه آماده کرد. در خصوص مسائل پیش آمده با علی سامره مهاجم سابق استقلال همکلام شدیم.
 
رأی نهایی استیناف در خصوص پرونده گل‌گهر جنجال تازه‌ای به پا کرد و در این میان هم دو باشگاه علیه استقلال بیانیه دادند، نظرتان در خصوص اتفاقات پیش آمده چیست؟
 در مورد پرونده گل‌گهر باید بگویم مسائلی پیش آمد که در نهایت ماجرا به اینجا رسید. طبیعتاً خلافی صورت گرفته که مسئولان کمیته استیناف را به این نتیجه رسانده است. البته من نمی‌دانم دقیقاً ماجرا چه بوده است و براساس چه سندی این حکم صادر شده اما همان‌طور که گفتم حتماً خلافی صورت گرفته است. حالا هم که گل‌گهر تصمیم گرفته پرونده را به دادگاه عالی بفرستد. به شخصه امیدوارم حق به حقدار برسد.
این روزها هواداران استقلال دلخور هستند، با اینکه تیم ملی به جام جهانی رسید و طبیعتاً تمام اهالی فوتبال و فوتبالدوستان از این اتفاق خوشحال هستند اما علاقه‌مندان به استقلال گله‌مند هستند که چرا بازیکنان مستعد استقلال در ترکیب تیم ملی جایی ندارند، نظر شما در این خصوص چیست؟
 به هر حال این نظر سرمربی تیم ملی است. اسکوچیچ به شناخت در مورد بازیکنان تیم ملی رسیده است و باید به نظر او در خصوص استقلالی‌های تیم ملی احترام گذاشت، هرچند که به شخصه اعتقاد دارم استقلالی‌ها در فصل جاری خیلی خوب کار کردند و بازیکنان این تیم مستعد پوشیدن پیراهن تیم ملی و حضور در ترکیب تیم ملی هستند.
شرایط استقلال را در فصل جاری چطور ارزیابی می‌کنید؟ خیلی‌ها بر این عقیده هستند که این تیم در فصل جاری زیبا بازی نمی‌کند.
 به نظر من استقلال نسبت به فصول گذشته بهتر شده است، حواشی مدیریتی این تیم کم شده و بازیکنان و کادرفنی استقلال در آرامش به کار خود می‌پردازند اما با وجود این مسأله همچنان نقاط ضعفی وجود دارد و امیدوارم نیم‌فصل دوم با شناسایی این نقاط ضعف مشکلات حل شود. به نظرم استقلال نیاز به بازیکن جدید دارد و این کادرفنی است که با شناخت ضعف، به فکر جایگزینی برای فردی باشد که از نظر تکنیکی نمی‌تواند نیازهای تیم را برطرف کند. استقلال نیاز دارد نیم‌فصل دوم تقویت شود چون به طور حتم نیم‌فصل دوم شرایط و بازی‌ها سخت‌تر می‌شود و استقلال باید خودش را برای بازی‌های سخت‌تر تقویت کند تا در نهایت بتواند کاپ قهرمانی را بالای سر بگیرد.
در نیم‌فصل اول به نوع عملکرد ژستد انتقادات زیادی شد اما برخلاف انتقادات، مجیدی به او اعتقاد داشت و از او استفاده می‌کرد نظر شما در خصوص عملکرد این بازیکن چیست؟
 استقلال نیم‌فصل اول نوساناتی داشت که طبیعتاً این نوسان روی بازیکنان هم تأثیر گذاشته بود و تمرکز و شادابی را از آنها گرفته بود و ژستد در این مقطع زمانی تمرکز نداشت، اما رفته رفته تیم تمرکزش بیشتر شد و به نظرم حال استقلال در شرایط کنونی خوب است و بازیکنان می‌توانند بهتر عمل کنند که ژستد هم در این فضا بهتر خواهد بود.
خیلی‌ها استقلال را در فصل جاری مدعی اول قهرمانی می‌دانند، به نظر شما استقلال می‌تواند بعد از سال‌ها به این مهم برسد و دل هواداران خود را شاد کند؟
استقلال چند رقیب مثل سپاهان و پرسپولیس دارد که سایه به سایه او حرکت می‌کنند و شانس قهرمانی دارند، در چنین شرایطی استقلالی‌ها باید حواسشان جمع باشد و به دور از هر حاشیه و کل کل کردن بازی‌های نیم‌فصل دوم را ادامه دهند. نیم‌فصل دوم همان‌طور که گفتم سخت‌تر از نیم‌فصل اول است و هنوز 15 بازی تا پایان فصل مانده که می‌تواند اتفاقات زیادی در آن رقم بخورد پس استقلال باید به دور از هر حاشیه‌ای خودش را برای قهرمانی آماده کند و امیدوارم در پایان فصل استقلال بتواند کاپ قهرمانی را بالای سر بگیرد.
 

Page Generated in 0.0060 sec