printlogo


کد خبر: 242051تاریخ: 1400/11/16 00:00
ناامیدی سرمربی میزبان جام ملت‌ها از نرسیدن به فینال
مانند 27 میلیون کامرونی ناراحت هستیم

آنتونیو کونسیسائو، مربی کامرون گفت که خستگی نقش مهمی در شکست تیمش برابر مصر در جام ملت‌های آفریقا داشته است. این دو تیم در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف هم رفتند و پس از تساوی بدون گل، مصر در ضربات پنالتی پیروز شد.
تیم میزبان بخت بیشتری برای پیروزی داشت و تلاش زیادی برای گل‌زنی کرد، اما مصر کار آنها را سخت کرده بود. در پایان 120 دقیقه، هیچ‌کدام از دو تیم به گل نرسیدند و مصر در حالی در ضربات پنالتی برنده شد که کامرون تنها یک ضربه‌اش را گل کرد و دو ضربه این تیم را دروازه‌بان مصر مهار کرد و یک ضربه هم به بیرون رفت.
مصر با این پیروزی سه بر یک به فینال با سنگال راه یافت و کامرون در دیدار رده‌بندی با بورکینافاسو بازی خواهد کرد.
کونسیسائو گفت: «تیم ما در طول 90 دقیقه عالی کار کرد و تلاش کرد گل بزند اما موفق نشد. ما مانند 27 میلیون کامرونی ناراحت هستیم، اما به نظرم تیم مصر می‌دانست چطور با ما مقابله کند. ما ناراحتیم اما واقعیت همین است. بازیکنان در انتهای مسابقه احساس خستگی داشتند، بویژه پس از نیمه اول بسیار درگیرانه و پرفشاری که داشتیم. ما تلاش کردیم انرژی‌مان را ذخیره کنیم اما فایده‌ای نداشت.»
ضیا السید، دستیار کارلوس کی‌روش در مصر گفت که مأموریت آنها زمانی به سرانجام می‌رسد که قهرمان شوند. در این مسابقه، کی‌روش اخراج شد و در دیدار فینال روی نیمکت نمی‌نشیند. السید گفت: «هر بار می‌گویند که مصر مدعی قهرمانی است. امشب مانند همیشه بازی کردیم و به فینال رسیدیم. 
من می‌خواهم از مربی‌مان، کارلوس کی‌روش تشکر کنم که در جریان بازی اخراج شد. بازیکنان هم تفاوت را در طول تورنمنت رقم زده‌اند. ما خوشحالیم. اما هنوز به هدف نهایی‌مان نرسیده‌ایم که قهرمانی است. من باید بگویم که حضور یکی از بازیکنان بزرگ، یعنی محمد صلاح، در تمرینات به سود ما بوده است. او بازیکنی بسیار کلیدی در تیم ماست.»
 

Page Generated in 0.0041 sec