printlogo


کد خبر: 242046تاریخ: 1400/11/16 00:00
نقل و انتقالات

جدایی بایرامی از پدیده
مهرداد بایرامی که طی یک سال اخیر در شهرخودرو عضویت داشت و در دور برگشت لیگ بیستم و نیم‌فصل نخست امسال مجموعا ۲۴ بازی برای مشهدی‌ها انجام داده بود، در نهایت تصمیم به جدایی گرفت و قراردادش را فسخ کرد. بایرامی پس از مذاکره با مدیران باشگاه شهرخودرو و بخشش تمام مطالبات خود و همچنین پرداخت مبلغ رضایت‌نامه‌اش، توانست قراردادش را با این تیم فسخ کند و به‌صورت رسمی از تیمش جدا شود. از آلومینیوم اراک و نساجی به‌عنوان تیم‌های احتمالی او نام برده می‌شد.
 
 
خلعتبری فولادی شد
پس از درخواست کادر‌فنی، محمدرضا خلعتبری هافبک باتجربه نیم‌فصل نخست سپاهان اصفهان پس از توافق با حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه با عقد قراردادی رسمی به فولادخوزستان پیوست. خلعتبری سابقه بازی در تیم‌های الوصل، الغرافه، عجمان، سپاهان، ذوب‌آهن، پرسپولیس، پدیده، سایپا و ابومسلم را در کارنامه خود دارد.
 
 
خروج چهارمین بازیکن از پیکان
حسن پورحمیدی، دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد. او قرار است تا روز شنبه طبق توافق مالی با مدیران پیکان، از این تیم جدا شود و به احتمال فراوان ادامه فصل در تیمی دسته اولی بازی کند. پورحمیدی که در نقل و انتقالات ابتدای فصل از استقلال خوزستان به جمع شاگردان مجتبی حسینی اضافه شد، برخلاف حسین، برادر دوقلویش فرصت چندانی برای بازی در لیگ برتر به دست نیاورد.کادر فنی پیکان با توجه به حضور فرهاد کرمانشاهی، محمد ناصری و رضا کاخساز، مخالفتی با جدایی دروازه‌بان ذخیره این تیم ندارد‌. حسین پورامینی، علیرضا کوشکی و محمد‌امین درویشی، سه بازیکنی هستند که تاکنون در نقل و انتقالات زمستانی از پیکان جدا شده‌اند.
 
 
بعد از جدایی از استقلال خوزستان
بختیاری‌زاده: گفتند از 17 بازی باید 30 امتیاز می‌گرفتی
سرمربی سابق استقلال خوزستان درباره برکناری‌اش از هدایت این تیم به نکات قابل تأملی اشاره می‌کند. 
سهراب بختیاری‌زاده می‌گوید: «هیأت‌مدیره از اول مخالف من بود و الان هم مرا خواستند و این جدایی خواست باشگاه بود؛ هیأت‌مدیره مخالف همکاری بود و این در حالی است که تیمم پنجم است و فاصله زیادی با صدر نداریم. تا یک هفته پیش لیست بازیکنانی که می‌خواستیم را اعلام کردیم و زمان و مکان اردو نیم‌فصل را هم مشخص کردیم اما حالا هیأت‌مدیره گفته باید 30 امتیاز می‌گرفتیم؛ ما باید مس شهربابک را می‌بردیم اما کلی موقعیت از دست دادیم.» 
گزینه‌های زیادی برای جانشینی او یاد می‌شد؛ از میشو تا سیروس پورموسوی که این دومی به نظر می‌رسید خیلی زودمخالفتش را اعلام کرده بود. 
در نهایت اهوازی‌ها با داود مهابادی سرمربی سابق خوشه طلایی به توافق رسیدند. 
 
 
 

 


Page Generated in 0.0045 sec