printlogo


کد خبر: 240075تاریخ: 1400/10/13 00:00
تفاوت سه هیچ ما با آرای جدید مثل بند کفش و شقیقه است!
گل‌محمدی: تفاوت 3-صفر ما با آرای جدید مثل بند کفش و شقیقه است!

یحیی گل‌محمدی دیشب در نشست خبری بازی با تراکتور گفت: «یک بازی خانگی در پیش داریم و در همه بازی‌ها تیم ما برای سه امتیاز به میدان می‌رود و بازی فردا (امروز) هم همین است. مقابل تیمی قابل احترام بازی داریم. هم برای این تیم و هم هوادارانش احترام قائل هستیم. بازی حساسی برای ما است و باید روند پیروزی‌ها را ادامه بدهیم. هر سه امتیاز یک قدم برای کسب قهرمانی لیگ برتر است. فردا (امروز) با انگیزه بالایی بازی می‌کنیم و شکل تیمی ما خیلی بهتر شده و نباید مقابل تراکتور اشتباهات تأثیرگذار داشته باشیم. در بازی‌های قبلی اشتباه کردیم و امتیازات خانگی را از دست دادیم.»
*درباره ترکیب نمی‌توان قبل بازی صحبت کرد. پنالتی‌زن اول ما هم ترابی است. عیسی هم دوست دارد گل بزند و روی آن صحنه دوست داشت گلزنی کند. این موضوعی نیست که بخواهیم بزرگنمایی کنیم و او هم پذیرفت که ترابی پنالتی را بزند.
*منوچهر صفروف از بازی قبل در لیست ما بود و اگر نیاز بود می‌تواند وارد زمین شود.
*صحبت‌ها درباره نقل‌وانتقالات بیشتر گمانه‌زنی است و فکر می‌کنند و چیزی می‌نویسند. هیچ پیشنهادی از سوی باشگاه برای بازیکن برزیلی نبوده است. ما الان چهار هفته تا نیم فصل فاصله داریم. با جام حذفی هفته‌های فشرده‌ای داریم و الان تمرکز ما روی بازی‌ها است و در نیم فصل ۲۰ روز فرصت است که بازیکن جذب کنیم. هیچ پیشنهادی هم به بیرانوند ندادیم و دروازه‌بان اصلی ما لک است و قرار است قرارداد او را تمدید کنیم.
*تیمی که چند هفته نتیجه نمی‌گیرد برابر ما با انگیزه و انرژی بیشتری بازی می‌کند که جبران کند. بازی راحتی در پیش نداریم و باید بیشتر از سپاهان و حتی دربی انرژی بگذاریم. همه بازی‌ها سه امتیاز دارند و باید خیلی تمرکز داشته باشیم و غافلگیر نشویم. این کاری است که باید انجام بدهیم. بازی راحتی در پیش نداریم و همه باید بدانند بازی سختی پیش روی ما است.
*این چند امتیازی که در لیگ جا به جا شد، اینکه هنوز تکلیف جدول مشخص نیست، ‌شأن لیگ را پایین می‌آورد. ما پارسال با اخلاف دو امتیازی قهرمان شدیم. دلیل تأخیر رأی کمیته استیناف را نمی‌دانم و باید تکلیف جدول را هر چه زودتر مشخص کنند. این حق ما است که بدانیم جدول چطور خواهد بود. اینکه چرا بازی سپاهان و ما سه هیچ شد با این بازی تفاوت دارد. مثل ارتباط بند کفش و شقیقه است و با هم ارتباط ندارد.
 

Page Generated in 0.0056 sec