printlogo


کد خبر: 240071تاریخ: 1400/10/13 00:00
طنزیم
اینجا خانواده نشسته

هومن جعفری

 آخرین خبر اینکه تست کرونای لیونل مسی مثبت اعلام شد! آقای مسی! وقتی شب با راموس می‌روی قلیان‌کشی، تا صبح جواب تلفن خانومت را نمی‌دهی، سرت را با رفیق بازی گرم می‌کنی، عین اینها که تازه وارد شهر شده‌اند خودت را با جاذبه‌های فریبنده پاریس گول می‌زنی، نتیجه‌اش هم این می‌شود که الان تست کرونایت مثبت می‌شود! دست‌کم یک سری مسائل را رعایت کن تا تست‌های دیگرت مثبت نشود! حالا اینجا خانواده نشسته نمی‌شود درست جان کلام را مطرح کرد!
***
شما را به جان پیر لوییچی کولینا قسم می‌دهم این نکته را از مصاحبه حسن اشجاری سرمربی سپیدرود بخوانید:
اشجاری که به علت محرومیت این بازی را از روی سکو تماشا می‌کرد، درباره درگیری‌های پیش آمده در حاشیه این بازی بین علی نظرمحمدی و نیمکت این تیم توضیح داد: «من محروم بودم و روی سکو بودم اما ایشان با همه استادیوم درگیر بودند و طبق معمول همیشه، با رفتارهای همیشگی و قابل پیش‌بینی خودشان بازی را تحت تأثیر قرار دادند. ایشان دنبال برد به هر قیمتی بودند و دغدغه این را داشتند که اگر نتیجه را واگذار کنند، اتفاقات بدی برایشان رخ می‌دهد و برای همین دست به هر کاری زدند تا بازی را ببرند و در نهایت موفق شدند.»
متوجه شدید؟ خودش چون خیلی پسر خوبی بوده، محروم شده و از روی سکو بازی را دنبال می‌کرده بعد به اخلاق مربی حریف گیر می‌دهد! تو خوبی برادر!
 

Page Generated in 0.0050 sec