printlogo


کد خبر: 240057تاریخ: 1400/10/13 00:00
چرا قبل از بازی با سپاهان این شایعات مطرح شد؟
نه چاقو در تمرین دیدم نه قمه!

ناصر قراگزلو
 
داوود سیدعباسی سرمربی تیم پدیده موفق شد اولین امتیاز از زمان حضورش را در تیم مشهدی در مصاف مقابل تیم پیکان کسب کند.
 
مساوی مقابل پیکان نتیجه عادلانه‌ای بود؟
پیکان تیم خوب و قابل احترامی محسوب می‌شود که از بازیکنان باکیفیت و کادر فنی خوبی هم بهره می‌برد و به‌لحاظ ساختار باشگاهی جزو تیم‌های خوب ما محسوب می‌شود. در نیمه اول با وجود فرصت‌هایی که داشتیم بدشانسی آوردیم اما در نیمه دوم خیلی خوب روزنه‌های نفوذی حریف را بستیم به شکلی که موقعیت گل بالای 60 درصد به حریف ندادیم. متأسفانه در نیمه دوم روی غافلگیری گل خوردیم اما خوشبختانه نظم تیم‌مان به‌هم نخورد و ما بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم و به نسبت موقعیت‌هایی که داشتیم مستحق برد بودیم و باید به‌جای یک امتیاز، سه امتیاز کسب می‌کردیم اما به هر حال قسمت این شد که به نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک بر یک نرسیم.
اما پیکانی‌ها روی پنالتی شما خیلی معترض بودند.
 پنالتی که به سود ما گرفته شد کاملاً درست بود و حتی با ناظر بازی و داوری هم که صحبت کردم آنها به درست بودن پنالتی صحنه مدنظر صحه گذاشتند.
امروز با سپاهان بازی دارید.
 سپاهان تیمی است که در چند سال اخیر جزو تیم‌های مدعی و بسیار خوب فوتبال ایران بوده است؛ تیمی که از لحاظ ثبات و مدیریت واقعاً عالی است و تیم ریشه‌دار و مطرحی در فوتبال ایران به‌شمار می‌رود به همین دلیل حتماً کار سختی را مقابل این تیم خوب پیش رو داریم اما با وجود این ما هم اهداف و برنامه‌های خاصی برای این دیدار داریم و اهداف‌مان را خیلی دقیق پیاده خواهیم کرد.
شنیده شده که 2 بازیکن در تیم شما با هم درگیر شده اند و کار به چاقو و قمه کشی رسیده است؟ 
این زشت است که چنین مسائلی را به تیم ما نسبت می دهند. دو بازیکن تیم ما با هم در رختکن و نه در زمین فوتبال درگیری لفظی پیدا کردند و بلافاصله با آنها برخورد انضباطی توسط من و باشگاه صورت گرفت.هر دو بازیکن هم فعلا حق همراهی تیم ما را ندارند. عجیب تر برای من این است که این اتفاق قبل از بازی با پیکان و حدودا 5 روز پیش رخ داده ولی چرا باید درست یک روز قبل از بازی تیم ما با سپاهان چنین مسائلی مطرح شود؟این کارها غیر اخلاقی است.
 
 
الهامی:ما را با بقیه تیم‌ها قیاس نکنید
ساکت الهامی درباره حریف تیمش در این هفته از بازی‌ها می‌گوید: «بازی سختی داریم. هوادار نشان داده تیمی منظم و با ریتم بازی بالاست. رضا عنایتی هم نشان داده مربی توانمندی است. قطعاً این بازی برای هر دو تیم سخت خواهد بود چون ما هم جایگاه خوبی داریم. هوادار تیم بسیار خوب و منظمی است، ما هم شرایط خوبی داریم. می‌‌خواهیم روال خوب‌مان را ادامه بدهیم. هفته قبل با اینکه مستحق برد بودیم اما مساوی کردیم.»
او درباره وضعیت سایر تیم‌ها معتقد است: «ما با تیم‌هایی رقابت می‌کنیم که با آنها قابل قیاس نیستیم، مثل استقلال، پرسپولیس، سپاهان، فولاد و مس رفسنجان. پشتوانه آنها را خودتان می‌بینید. تلاش می‌کنیم ان‌شاءالله همین روند را ادامه بدهیم تا نیم‌فصل دوم روند بهتری داشته باشیم.» سرمربی نساجی در مورد اینکه با توجه به نتایجی که گرفتید فکر کسب سهمیه آسیایی خواهید بود یا نه؟ اینطور می‌گوید: «این شرایطی که الان داریم، اینگونه است که همه تیم‌ها برای خودشان جایگاهی را ترسیم می‌کنند، اما ما بازی به بازی پیش می‌رویم. من فقط در مورد بازی می‌توانم بگویم که برای بردن به میدان خواهیم رفت. قطعاً تیم‌های دیگر هم بهترین تلاش خود را می‌کنند. ما هم در ادامه راه تلاش‌مان را می‌کنیم. قول نمی‌دهم دنبال چه چیزی باشم، بلکه تلاش می‌کنیم بازی خوبی ارائه کنیم. عنایتی هم نشان داد مربی خوبی است و پشتوانه خوبی برای فوتبال‌مان خواهد بود.»
 

 


Page Generated in 0.0048 sec