printlogo


کد خبر: 240056تاریخ: 1400/10/13 00:00
پیش بازی

اکبر منتشلو

مس رفسنجان – صنعت‌نفت آبادان
رویای شیرین منصوریان
مس رفسنجان در حالی در خانه خود به مصاف رقیب این هفته‌اش خواهد رفت که دیدار هفته گذشته مقابل گل‌گهر سیرجان را با تساوی به پایان رساند و نتوانست در بیرون از خانه به سه امتیاز دست پیدا کند اما همین تک امتیاز بیرون از خانه آنها را در موقعیت بهتری در جدول رده‌بندی قرار داد و با قرار گرفتن در جایگاه پنجم جدول انگیزه بالایی برای بازی مقابل صنعت‌نفت آبادان دارند. از طرف دیگر آبادانی‌ها هفته گذشته مقابل آلومینیوم اراک به یک برد قاطع 3 بر یک دست یافتند و امیدوار هستند در این هفته از رقابت‌ها، نتیجه آن بازی را تکرار کنند.
 
 
پدیده مشهد – سپاهان
فرصت جبران پیش روی محرم
سپاهان در رویارویی با پرسپولیس در اصفهان نتوانست نتیجه مطلوبی را کسب کند و با باخت در خانه، سه امتیاز باارزش را از دست داد. هرچند پیروزی سپاهانی‌ها در این هفته از رقابت‌ها آنها را به صدر جدول نخواهد رساند اما سه امتیاز بازی با پدیده قعرنشین می‌تواند آنها را به صدرنشینی در هفته‌های آینده امیدوار کند. در مقابل پدیده قعرنشین که هفته گذشته را با تساوی مقابل پیکان به پایان برد، در این دیدار چندان امیدواری برای کسب امتیاز ندارد و بازی در خانه هم کمک زیادی به آنها نخواهد کرد هرچند پدیده در خانه خود مقابل حریفان بخصوص سپاهان، بازی بهتری را به نمایش می‌گذارد.
 
 
نفت مسجدسلیمان – گل‌گهر سیرجان
تلاش نفتی‌ها برای فرار از قعر
مسجدسلیمانی‌ها در حالی بازی هفته سیزدهم لیگ را در خانه خود برگزار خواهند کرد که با 11 امتیاز در رده پانزدهم جدول رده‌بندی قرار گرفتند و هفته گذشته در یک بازی سخت توانستند بیرون از خانه یک امتیاز باارزش را مقابل نساجی به دست بیاورند و امیدوار هستند در این بازی خانگی با کسب سه امتیاز بازی خود را از انتهای جدول خلاص کرده و به سمت بالا صعود کنند. در مقابل گل‌گهر سیرجان با اتفاقاتی که رخ داد از بالای جدول فاصله گرفته و با تساوی هفته گذشته در خانه خود مقابل مس رفسنجان، حالا در رده نهم قرار گرفته است و برای صعود در جدول تلاش خواهد کرد.
 
 
هوادار – نساجی مازندران
بدون هوادار مقابل هوادار
مازندرانی‌ها در این دوره از رقابت‌ها عملکرد بهتری داشتند و در حالی پا به میدان سیزدهم خواهند گذاشت که رده هشتم جدول را به خود اختصاص داده‌اند و نتایج قابل قبولی کسب کرده‌اند. هرچند آنها هفته گذشته در خانه خود تن به یک تساوی دادند، اما همچنان امیدوار هستند در این هفته و در مقابل تیم تازه‌وارد لیگ برتر و البته بدون حضور هواداران‌شان بتوانند به سه امتیاز بازی دست پیدا کنند. تازه‌وارد لیگ برتر هم که این هفته میزبان مازندرانی‌هاست، در هفته‌های گذشته توانسته خود را از انتهای جدول رده‌بندی جدا کند و به رده یازدهم برسد و در این هفته در خانه به‌دنبال سه امتیاز خواهد بود.
 
 
ذوب‌آهن – فجرسپاسی
ذوب‌آهن جایش را به فجر نمی‌دهد
ذوب‌آهن اصفهان در حالی به میزبانی فجرسپاسی می‌رود که با سه امتیاز بیشتر از این تیم در رده دهم جدول قرار گرفته و البته توانسته بازی بیرون از خانه خود مقابل تراکتور در هفته گذشته را با برد به پایان برساند. اصفهانی‌ها در این بازی حسابی انگیزه دارند تا بتوانند با کسب سه امتیاز دیگر در این بازی، خود را در جدول بالا بکشند. در مقابل شیرازی‌ها چشم به جایگاه ذوب‌آهن دوخته‌اند تا با کسب سه امتیاز این بازی بتوانند به امتیاز 14 رسیده و جایگاه بهتری را کسب کنند. هرچند آنها هفته گذشته در خانه خود مقابل هوادار سه امتیاز باارزش را از دست داده‌اند.
 
 
فولاد خوزستان – پیکان
همسایه‌ها به هم رسیدند
فولاد خوزستان میزبان این هفته پیکان، با 17 امتیاز و پایین‌تر از پیکان در رده هفتم جدول قرار دارد و پیکان هم 19 امتیازی و در رده ششم نشسته است. همسایه‌ها در جدول رده‌بندی در حالی به مصاف هم خواهند رفت که فولاد خوزستان هفته گذشته مقابل استقلال با باخت زمین را ترک کرد، اما پیکان در رویارویی با پدیده مشهد قعرنشین نتوانست به سه امتیاز برسد و به کسب یک امتیاز و تساوی با پدیده رضایت داد. پیکان اگر بتواند سه امتیاز این دیدار را کسب کند خود را به جمع مدعیان خواهد رساند و اگر فولاد موفق به این کار شود حداقل جایش را با پیکان عوض خواهد کرد.
 
 

 


Page Generated in 0.0062 sec