printlogo


کد خبر: 240050تاریخ: 1400/10/13 00:00
سالن کنفرانس

به فولاد ظلم شد
نکونام: تیم من قابل احترام است
جواد نکونام سرمربی فولاد در خصوص دیدار مقابل پیکان می‌گوید: «می‌دانیم با حریفی بازی داریم که تیم سختکوشی است و تا به اینجای فصل نتایج خوبی گرفته‌ است. مانند همه بازی‌ها، این دیدار نیز برای ما سخت و سنگین است. باید با تمرکز بالا در کارهای گروهی وارد زمین شویم. متأسفانه چند بازیکن را در اختیار نداریم ولی سایر بازیکنان آماده‌اند تا بتوانیم به شرایط ایده‌آل برسیم.» او درباره شرایط تیمش اینطور صحبت می‌کند: «به‌دلیل بسته بودن پنجره نقل‌و‌انتقالاتی، تیم از سال گذشته تاکنون تقویت نشده است. زمانی که شما بازیکنی داشته باشید که حتی بتواند دقایق کمی بازی کند، می‌توانید روی او حساب کنید. 6 نفر از بازیکنان ما از جمله چهار بازیکن اصلی جدا شده‌اند. بابت بسته شدن پنجره تیم ما به آنها ظلم شد، چون این بسته شدن پنجره بی‌جهت بود. پنجره ما دیر باز شد و نتوانستیم اول فصل یارگیری خوبی داشته باشیم و بتوانیم با تمام قوا در بازی‌ها حضور پیدا کنیم. تیم من، تیم قابل احترامی است و این را نیز نشان دادیم. فقط این را می‌گویم که هواداران بدانند شرایط تیم چگونه است و تنها صحبت من با هواداران است چون واقعاً به تیم فولاد خوزستان ظلم شد و نمی‌دانم بعدها دوستان چگونه می‌خواهند درباره بسته شدن پنجره تیم به مدت دو سال جوابگو باشند.» سرمربی فولاد درباره حریفان این تیم معتقد است: «اینکه ما بخواهیم در جدول دهم شویم، مشکلی نداریم و اکنون نیز تیم خوبی داریم ولی اگر قرار است فولاد با تیم‌های بالای جدول که دوجین بازیکنان داخل زمین و روی نیمکت دارند مبارزه کند، به کار و تلاش بیشتر نیاز داریم تا نقاط ضعف‌مان را جبران کنیم.»
 
 
سخت‌ترین قرعه لیگ برای هوادار بود
عنایتی: حریف قابل احترامی داریم
رضا عنایتی پیش از بازی با نساجی مازندران می‌گوید: «بازی بسیار سختی داریم. نساجی روند رو به رشدی داشته است. فشردگی بازی‌ها باعث می‌شود ما نتوانیم کارهای تاکتیکی انجام بدهیم و بیشتر با بازیکنان حالت تمرین ریکاوری می‌کنیم و جلسات ذهنی با آنها داریم. مصمم هستیم بازی خوبی انجام بدهیم. چند هفته‌ای است که با بازی خوب نتیجه خوب هم گرفته‌ایم اما می‌دانیم این نتایج چقدر شکننده است و باید با تمام توان و تمرکزمان بازی کنیم تا امتیاز خانگی خودمان را بگیریم. همه چیز برای یک بازی خوب آماده است. نساجی را آنالیز و نقاط قوت و ضعف آنها را بررسی کرده‌ایم. به بازیکنان گوشزد کرده‌ایم و نساجی از نظر فوتبالی برای حریف بسیار خطرناک است. از نظر تجربی هم تیم بسیار خوبی است. حضور شجاعی بار روانی زیادی برای هر تیمی خواهد داشت. ما با شرایط خاص و با انگیزه خوب به مصاف حریف می‌رویم تا از این بازی امتیاز لازم را بگیریم.»
سرمربی هوادار صحبت‌هایش را اینطور ادامه می‌دهد: «حریف قابل احترامی داریم، اما ما انگیزه زیادی داریم و می‌خواهیم با تلاش‌مان نشان بدهیم نتایجی که گرفته‌ایم چقدر با تلاش خودمان بوده است و این را در زمین نشان خواهیم داد. شرایط سختی است. بارها در مصاحبه‌هایم گفته‌ام این وضعیت برای لیگ برتر ما جالب نیست.» او در مورد شانس هوادار در اولین فصل حضورش در لیگ برتر معتقد است: «قرعه خیلی تأثیرگذار است مخصوصاً برای تیم ما که از لیگ یک به لیگ برتر آمده بود. اما من فکر می‌کنم سخت‌ترین قرعه لیگ به نام ما خورد. اما از دو جنبه می‌توان این را بررسی کرد. در شش، هفت هفته‌ای که قرعه سختی داشتیم ثابت کردیم می‌توانیم بازی‌های خوبی انجام بدهیم و حریف دست و پا بسته‌ای برای حریفان نیستیم و بازی‌های بعدی را هم راحت‌تر و بدون استرس بازی کردیم. اگر قرعه آسان‌تر می‌شد بهتر بود اما نباید به گذشته نگاه کنیم، باید رو به جلو نگاه کنیم تا شرایط‌مان را در جدول بهتر کنیم.»
 

 


Page Generated in 0.0059 sec