printlogo


کد خبر: 240045تاریخ: 1400/10/13 00:00
لژیونرها

محرومیت امید مقابل العربی
خبری از دوئل استقلالی‌ها نیست
امید ابراهیمی اولین جلسه محرومیت خود را در مصاف تیمش (الوکره) با العربی در هفته دوازدهم لیگ ستارگان قطر پشت سر خواهد گذاشت. ابراهیمی به‌دلیل خطای خشن در بازی با الشمال در هفته دهم بازی‌ها از سوی داور اخراج شد که بعد از بازی، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قطر هم به‌دلیل این خطا، دو جلسه بر محرومیت این بازیکن اضافه کرد و جریمه نقدی هم برای او در نظر گرفت. البته امید ابراهیمی باید در مصاف با السد در هفته یازدهم لیگ ستارگان قطر محرومیت خود را پشت سر می‌گذاشت که این بازی به‌دلیل حضور 7 کرونایی در ترکیب تیم الوکره و بنا به درخواست این باشگاه لغو شد اما فدراسیون فوتبال قطر درخواست مجدد باشگاه الوکره برای تعویق دیدار با العربی را قبول نکرد و این بازی سه‌شنبه هفته جاری برگزار می‌شود. فدراسیون فوتبال قطر می‌گوید تیمی که 13 بازیکن خود را در اختیار داشته باشد می‌تواند در لیگ ستارگان به میدان بیاید. الوکره در حال حاضر با 16 امتیاز از 10 بازی در رده پنجم جدول رده‌بندی لیگ ستارگان قطر قرار دارد. 
 
 
سردار مورد توجه گاسپرینی شایعه در ایتالیا: 
پیشنهاد آتالانتا به آزمون 
ورود سردار آزمون به دوره 6 ماه پایانی قراردادش با زنیت، باعث شده است تا بسیاری از تیم‌های اروپایی به‌دنبال جذب این بازیکن ایرانی باشند. لیون فرانسه جدی‌ترین مشتری سردار محسوب می‌شود اما اکنون وبسایت معتبر کالچو مرکاتو وب مدعی شده که آتالانتا نیز به جمع تیم‌های خواهان این بازیکن اضافه شده است. این رسانه ایتالیایی با تیتر «پیشنهاد برای بازیکن مورد علاقه مورینیو»، نوشته است: «آتالانتا پس از صعود به رقابت‌های اروپایی توانسته است خود را ثابت کند و سال به سال به پیشرفت خود ادامه می‌دهد. در برگامو، آنها دوست ندارند تا برای تابستان آینده منتظر بمانند و قصد دارند تا پیش از شروع رسمی پنجره نقل و انتقالات زمستانی کارشان را آغاز کنند. هدف این است که جیان پیرو گاسپرینی یک مهاجم اول دیگر به تیمش اضافه کند. او می‌تواند با دوان زاپاتا جایگزین شود چرا که احتمال جدایی لوئیز موریل در تابستان آینده بیشتر از ژانویه کنونی است. قرارداد سردار آزمون هم در ماه ژوئن به پایان می‌رسد و به همین دلیل پیشنهادهای بسیار مهمی دریافت می‌کند.
در آتالانتا سقف دستمزد بازیکنان از 2 تا 5/2 میلیون یورو در سال فراتر نمی‌رود، اما نراتزوری می‌تواند پروژه‌ای سطح بالا را به آزمون پیشنهاد بدهد. در نهایت انتخاب نهایی با بازیکنی است که در این دوره از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا مقابل یوونتوس ایتالیایی گلزنی کرد. سردار پیش از این بارها با تیم‌های ایتالیایی لینک شده بود. چند سال پیش ناپولی و لاتزیو سعی کردند او را به ایتالیا بیاورند. حالا نوبت آتالانتا است که به جمع تیم‌های خواهان او اضافه شود.
 
 
ملی‌پوش ایرانی به تیم ترکیه‌ای می‌رود؟
رونمایی از صیاد اللهیار!
اللهیار صیادمنش، مهاجم ایرانی بعد از یک فصل و نیم حضور قرضی در تیم زوریا لوهانسک اوکراین، به تیم فنرباغچه ترکیه بازگشته است. صیادمنش که تجربه بسیار خوبی در اوکراین به دست آورد و به یکی از بازیکنان کلیدی زوریا تبدیل شد، تا سال ۲۰۲۴ با فنرباغچه قرارداد داشت اما گفته می‌شود این باشگاه برای انتقال این بازیکن در سال‌های آینده، یک سال دیگر قرارداد او را تمدید کرده است. فنرباغچه هنوز به‌صورت رسمی تکلیف صیادمنش را تعیین نکرده است. گفته می‌شود این بازیکن علاوه بر لیگ اوکراین، از اندرلخت بلژیک هم پیشنهاد دارد که هنوز این پیشنهاد تأیید نشده است. از سوی دیگر امروز بعضی از رسانه‌های نزدیک به باشگاه فنرباغچه خبر دادند تیم گُزتپه خواهان سه بازیکن فنرباغچه از جمله صیادمنش است. گُزتپه در حال حاضر با ۱۵ امتیاز در رده نوزدهم لیگ ۲۰ تیمی ترکیه قرار دارد.
 

 


Page Generated in 0.0054 sec