printlogo


کد خبر: 240033تاریخ: 1400/10/13 00:00
خبر

عبور یحیی از رکورد دایی
یحیی گل‌محمدی که فصل گذشته از رکورد چهره‌هایی چون افشین قطبی، استانکوی فقید، مصطفی دنیزلی و حمید درخشان گذشته بود حالا در رقابت‌های این فصل تا اینجا از مرحوم محراب شاهرخی و آلن راجرز گذر کرده است. گل‌محمدی تاکنون در دو دوره فعالیت خود به‌عنوان سرمربی پرسپولیس، یکصد و دو مسابقه را ثبت کرده که تا پایان نیم فصل اول مسابقات از رکورد یکصد و چهار مسابقه شهریار فوتبال ایران عبور می‌کند و از این حیث، بعد از علی پروین و برانکو ایوانکوویچ، سومین مربی برتر تاریخ باشگاه خواهد شد.
 
 
تشکیل کمیته بررسی بدهی‌ها
سید مجید صدری در پی فراخوانی که چندی پیش سایت باشگاه منتشر و در جریان آن اعلام شد، تمامی افراد حقیقی و حقوقی مدعی طلب از باشگاه، مستندات خود را تا 30 آذرماه تحویل بدهند، کمیته ویژه‌ای را برای بررسی و رسیدگی موارد مطروحه تشکیل داد. این کمیته متشکل از بخش‌های حقوقی، مالی و پشتیبانی باشگاه است و وظیفه دارد ضمن بررسی درخواست‌های رسیده و مطابقت آن با اسناد موجود، جلساتی را نیز برای هماهنگی، توافق و زمانبندی با طلبکاران برگزار کند. این اقدامات با هدف ساماندهی وضعیت مالی و اقتصادی باشگاه و شفاف شدن این موارد از سوی سرپرست باشگاه پرسپولیس در دستور کار قرار گرفته است.
 
 
عدم مداخله نهادهای انضباطی
باشگاه پرسپولیس ۹ آذر ۱۴۰۰ با انتشار بیانیه‌ای رسماً از نهادهای نظارتی خواست تا با ورود به پرونده‌های متعدد و عجیب و غریب در این باشگاه که منجر به هزینه‌های گزاف و وحشتناک شده ابعاد مختلف آنها را بررسی کنند و اگر ابهامی هم وجود دارد به آن رسیدگی شود اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد تا امروز عملاً هیچ نهادی به این پرونده‌ها ورود نکرده است. بررسی این پرونده‌ها از این جهت اهمیت دارد که مبالغ پرداخت شده در پرونده‌ها و زیان‌های وارد شده عملاً از بیت‌المال بوده است. قرارداد سنگین با بودیمیر، پرداخت نشدن مطالبات کالدرون در زمان خودش، جذب استوکس و اوساگونا و البته داستان رضایتنامه کادر فنی فعلی از شهرخودرو از جمله این پرونده‌هاست.

Page Generated in 0.0058 sec