printlogo


کد خبر: 240031تاریخ: 1400/10/13 00:00
خرده گزارش

اخطار جدی یحیی به سرخ‌ها:
مراقب باشید کرونا نگیرید!
ایران ورزشی- سویه جدید کرونا به‌نام اُمیکرون بار دیگر جوامع جهانی را تحت تأثیر قرار داده و از هفته قبل وارد ایران شده است. حالا چند روزی است که تعدادی از هموطنان‌مان دچار این سویه شده‌اند و بار دیگر متأسفانه اخبار تلخی در این خصوص می‌شنویم. به همین علت یحیی گل‌محمدی در تمرینات تیم، به بازیکنانش هشدار داد که بیش از گذشته مراقب سلامتی خود و اعضای خانواده باشند و بیشتر از قبل، توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنند. گل‌محمدی این موضوع را نیز تأکید کرده که با توجه به فشردگی بازی‌ها، دوست ندارد بازیکنانش را با چنین بهانه‌هایی از دست بدهد و آنها به جای حضور در میدان، اسیر قرنطینه و کرونا شوند. در اوج دوران کرونا، تعداد زیادی از بازیکنان این تیم اسیر ویروس منحوس شدند و دیگر گل‌محمدی نمی‌خواهد چنین خاطراتی را تجربه کند.
 
 
اسدی هیچ جا نمی‌رود!
ایران ورزشی- رضا اسدی به‌عنوان ستاره نقل و انتقالات در همین تابستان به پرسپولیس پیوست و صاحب شماره 8 شد. جعفر سمیعی در حالی اقدام به امضای قرارداد با این بازیکن کرد که او از باشگاه‌های سپاهان، گل‌گهر، مس رفسنجان، تراکتور و البته استقلال پیشنهادات جالبی داشت ولی رضا تصمیم گرفت سرخپوش شود. او در اوایل کارش، توانست با 4 پاس گل و یک گل، جایی در دل هواداران باز کند اما به یکباره دچار افت فنی شد و حالا این بازیکن را مدام روی نیمکت ذخیره‌ها می‌بینیم. همین امر سبب شده شایعاتی در خصوص جدایی اسدی به گوش برسد اما در این خصوص شنیدیم رضا قرار نیست جایی برود و تا پایان فصل، در جمع پرسپولیسی‌ها می‌ماند مگر اینکه اتفاقات عجیبی رخ دهد و او مجبور به جابه‌جایی شود وگرنه، خودش علاقه خاصی به ماندن دارد و هرگز دوست ندارد تیم را ترک کند. گفتنی است قرارداد اسدی با باشگاه برای یک فصل تنظیم شده و در پایان لیگ جاری، او می‌تواند قراردادش را تمدید کند و یا از این تیم برود.
 
 
پرسپولیس از استقلال شکایت می‌کند؟
ایران ورزشی-  بعد از پایان دیدار استقلال مقابل فولاد خوزستان، مسائل عجیبی از این بازی استخراج شد و فولادی‌ها این ادعا را مطرح کردند که دو بازیکن استقلال با وجود مشمول بودن، برابر این تیم به میدان رفته‌اند. آنها فوراً شکایت خود را به ناظر بازی اعلام کرده و گفتند مدارکی در دست دارند و این پرونده را پیگیری می‌کنند. همین امر سبب شد تا هواداران پرسپولیس، نسبت به استفاده استقلال از بازیکنان سرباز، مشکوک شوند. حالا هیاهوی جدیدی در فضای مجازی به راه افتاده و طرفداران استقلال و پرسپولیس پیگیر اخبار مربوط به محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی هستند. جالب اینکه پرسپولیسی‌ها می‌گویند مجید صدری سرپرست باشگاه باید در راستای حمایت از تیم، دست به شکایت برده و مثل فولادی‌ها، از طریق ارگان‌های قضایی فدراسیون، موضوع بازیکنان سرباز استقلال را پیگیری کند. باید دید تصمیم نهایی مسئولان باشگاه پرسپولیس چیست.
 

 


Page Generated in 0.0058 sec