printlogo


کد خبر: 240023تاریخ: 1400/10/13 00:00
بازی در اراک سخت است
مهدی فنونی‌زاده: آلومینیــوم را ببـریــم 90 درصد قهرمان نیم‌فصل هستیم

مصاحبه
ناصرقراگزلو     
 
مهدی فنونی‌زاده هافبک سابق استقلال و تیم ملی در رابطه با شرایط تیم استقلال نقطه نظرات خودش را در رابطه با این تیم مطرح می‌سازد و از کیفیت ارائه شده این تیم تعریف و تمجید می‌کند.
 
در رابطه با دیدار تیم استقلال مقابل تیم فولاد چه نقد فنی دارید؟
  بازی خیلی خوبی را از جانب دو تیم شاهد بودیم و از زمانی که جواد نکونام دوباره مسئولیت سرمربیگری تیم فولاد را قبول کرده شرایط این تیم بهتر شده است. استقلال در نیمه اول بازی حساب شده‌ای را مقابل فولاد ارائه کرد اما در نیمه دوم تا حدودی عقب نشست و موقعیت‌هایی به تیم فولاد داد. با وجود این بازی منطقی استقلال این تیم را به برد و کسب سه امتیاز با ارزش باعث شد تا این تیم در صدر بماند و جایگاهش را در صدر حفظ کند.
استقلال در این فصل طلسم قهرمانی‌اش را می‌شکند؟
  استقلال تا کنون که سیزده هفته از لیگ سپری شده بازی‌های بسیار خوبی ارائه داده و در نتیجه‌گیری و کسب امتیاز بسیار خوب نشان داده است. خوشبختانه روند موفقیت استقلال و ثبات این تیم بسیار خوب بوده، روندی که از ابتدای فصل شروع شده و نشان از شرایط خوب استقلال دارد. استقلال با نتایجی که گرفته نشان داده تیمی با شخصیت قهرمانی است که این بار می‌تواند طلسم قهرمان نشدن چند ساله خود را بشکند.
مشکلات استقلال نسبت به فصل قبل به نظر کمتر شده؟
 بله. به نسبت فصل قبل واقعاً مشکلات استقلال کمتر شده و وجود مدیرعامل جدید به تیم سر و سامان خوبی داده و منجر به این شده که همه چیز بموقع و سر وقتش انجام شود تا به نوعی دغدغه بازیکنان از بین برود و آنها فقط به فکر بازی خودشان و انجام تمرین به بهترین شکل ممکن باشند و نتیجه‌اش را هم در نتایج استقلال می‌بینیم.
اما در طرف مقابل شاهد بودیم که فصل قبل در استقلال جنگ بود و به نظرم به لحاظ مدیریتی و مشکلات و موارد دیگر فصل قبل بدترین سال استقلال بود.
در رابطه با کنار گذاشتن دو تیم سرخابی چه نظری دارید؟
 به دو باشگاه وقت داده‌اند اما چیز دقیقی مشخص نیست و انگار دو تیم را کنار گذاشته‌اند، هر چند که این موضوع برای تیم ما مانند فاجعه است و بالاخره باید به این شرایط و کمبود و کاستی‌های‌مان خاتمه دهیم و مانند هر سال به‌ دنبال این نباشیم که با من بمیرم و تو بمیری به ‌دنبال حل مشکلات‌مان باشیم.
چه پیش‌بینی از بازی حساس استقلال مقابل آلومینیوم اراک در این شهر دارید؟
 بازی سنگینی را برای استقلال در اراک پیش‌بینی می‌کنم. تیم رسول تیم خیلی خوبی است که در دفاع و حمله توازن خوبی دارد، به همین دلیل هم بازیکنان استقلال باید با تمرکز کامل به ‌دنبال پیاده کردن اهدف‌شان باشند؛ بازی که به نظرم اگر استقلال در آن پیروز شود نود درصد عنوان قهرمانی نیم فصل اول را به خود اختصاص خواهد داد.
در استقلال این فصل چه کمبودهایی را مشاهده کرده‌اید؟
 من فکر می‌کنم استقلال در غیاب وریا در جناح راست مشکل دارد اما اگر این بازیکن برسد مشکلات جناح راست استقلال به طور کامل برطرف می‌شود. از سوی دیگر استقلال به یک پلی‌میکر ششدانگ نیاز دارد که در این صورت به تیمی کامل‌تر تبدیل خواهد شد.

Page Generated in 0.0047 sec