printlogo


کد خبر: 240019تاریخ: 1400/10/13 00:00
گزارش و خبر

 اهدای نشان ویژه جهانی وزنه‌برداری به صالحی امیری
ایران ورزشی- داودعلی ملکی داور ممتاز و مدرس بین‌المللی وزنه‌برداری ایران به نمایندگی از فدراسیون جهانی وزنه‌برداری لوح یادبود و نشان ویژه (IWF) را به صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان اهدا کرد.
مسئولان فدراسیون جهانی وزنه‌برداری به واسطه حمایت و نگاه ویژه رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان از رشته وزنه‌برداری لوح یادبود و نشان ویژه فدراسیون جهانی را که به چهره‌های شاخص و ماندگار اجرایی و مدیریتی ورزش دنیا اهدا می‌شود برای رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان ارسال کردند. این لوح و نشان ویژه جهانی در حاشیه رقابت‌های جهانی وزنه‌برداری در تاشکند ازبکستان به استاد داودعلی ملکی داور ممتاز و مدرس جهانی وزنه‌برداری داده شد تا او به نمایندگی از فدراسیون جهانی وزنه‌برداری این نشان و لوح یادبود را به صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان اهدا کند. ملکی روز گذشته در آکادمی ملی المپیک پس از ابلاغ تشکر و قدردانی ویژه مایکل‌ ایرانی سرپرست موقت و محمدجلود دبیرکل فدراسیون جهانی وزنه‌برداری به رئیس کمیته ملی المپیک ایران، در حضور خسروی وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک ایران این نشان و لوح یادبود را به سیدرضا صالحی امیری اهدا کرد. صالحی امیری نیز ضمن قدردانی از استاد ملکی بابت تحویل این هدیه ارزشمندی که از سوی مسئولان فدراسیون جهانی وزنه‌برداری برای او به ایران ارسال شده است، دستور داد تا این نشان و لوح یادبود در موزه ورزش قرار داده شود.

 

لیست 21 نفره فرناندز بدون الله‌کرم
غیبت استکی به خاطر مصدومیت زانو
سرمربی تیم ملی هندبال مردان لیست 21 نفره خود را برای حضور در اردوی تیم ملی اعلام کرد. لیستی که یک غایب بزرگ دارد و در شرایطی اعلام شده که یکی از نفرات برجسته هندبال ایران در آن حضور ندارد.
مانوئل مونتایا فرناندز ۲۱ بازیکن را به پنجمین اردوی تیم ملی دعوت کرد. اردویی که قرار است از دوازدهم تا بیستم دی انجام شود. امیدرضا سرپوشی، محمد سیاوشی، علی رحیمی کازرونی، مجتبی حیدرپور، محمدرضا کاظمی، یونس آثاری، محمد کیانی، محمدعلی قاسمی، یاسین کبیریان، کیارش طاهری، محمد غلامی، سجاد استکی، پویا نوروزی‌نژاد، سیدمهدی موسوی، مهرداد صمصامی، افشین صادقی، شهاب صادق‌زاده، حسین جهانی، جلال کیانی، محمدرضا اورعی و احسان ابویی نفرات دعوت شده از سوی مانوئل فرناندز در این اردو هستند. غایب بزرگ این لیست الله‌کرم استکی است. بازیکنی که گفته می‌شود به‌دلیل مصدومیت زانو و به درخواست خودش در این اردو حضور ندارد. فرناندز در بدو ورود به ایران، به صراحت از عدم دعوت بازیکنانی گفت که تیم ندارند. الله‌کرم هم که در آن زمان بدون تیم بود، خیلی زود و در اقدامی کم سابقه، تصمیم گرفت به لیگ قطر و تیم الاهلی برود و پس از سال‌ها بازی در اروپا، راهی لیگ‌های عربی شود. در آن زمان اینطور به نظر رسید که تصمیم او برای انتخاب سریع تیم و خروج از اروپا، بیشتر به خاطر همین حضور در تیم ملی است. با این حال حالا شنیده می‌شود که اصلاً مصدوم است و غیبت خودخواسته‌ای دارد. تیم ملی هندبال ایران قرار است چهارشنبه ۱۵ دی عازم اسپانیا شود تا در تورنمنت چهارجانبه با حضور کشورهای اسپانیا، ژاپن و لهستان شرکت کند. البته به گفته ناصر سلیمی سرپرست تیم ملی تعداد ۱۶ تا ۱۸ نفر از بازیکنان دعوت شده به تورنمنت اسپانیا اعزام خواهند شد. تیم ملی هندبال ایران خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا که از ۲۸ دی به میزبانی عربستان انجام می‌شود آماده می‌کند. ایران در گروه B این رقابت‌ها با استرالیا، عربستان و هند همگروه است.

 


Page Generated in 0.0049 sec