printlogo


کد خبر: 240018تاریخ: 1400/10/13 00:00
توپ و تور

زارعی بار دیگر رئیس شد
مجمع انتخاباتی فدراسیون کوهنوردی یکشنبه، ۱۱ دی به ریاست بنیامین شکوه‌فر معاون امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان در آکادمی ملی المپیک برگزار شد. کیکاوس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک به‌عنوان نماینده کمیته ملی المپیک و علی رغبتی، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت وزارت ورزش و جوانان هم در این مجمع حضور داشتند. در این مجمع رضا زارعی رئیس فدراسیون در چهار سال گذشته، با کسب ‌۳۸ رأی از مجموع ۵۶ رأی مجمع به‌مدت چهار سال دیگر به‌عنوان رئیس فدراسیون کوهنوردی انتخاب شد. کاوه کاشفی هم ۱۸ رأی کسب کرد. سعید حاجی بیگلو، رضا زارعی تودشکی و کاوه کاشفی سه نامزد واجد شرایط ریاست فدراسیون کوهنوردی بودند که حاجی‌بیگلو پس از تشکر از اعضای مجمع از حضور در انتخابات انصراف داد. شکوه‌فر در ابتدای مجمع و پس از آنکه ناظران رأی‌گیری انتخاب شدند از خبرنگاران خواست تا جلسه را ترک کنند. پس از خروج خبرنگاران کاندیداها سخنرانی کردند.
 
 
امضای قرارداد با دومین مربی والیبال زنان
«آله» یک‌ساله بست
سرمربی خارجی تیم ملی زنان بالاخره وارد ایران شد و قرارداد خود را به‌صورت رسمی با فدراسیون والیبال امضا کرد.
الساندرا کمپدلی که هفته‌ها پیش با فدراسیون والیبال توافق کرده بود، اوایل این هفته وارد تهران شد و روز گذشته قرارداد یک‌ساله‌ای را به‌عنوان سرمربی تیم ملی زنان ایران امضا کرد.
کمپدلی در سیزدهمین روز سفرش به تهران، با محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال دیدار و درباره برنامه‌هایش برای والیبال زنان ایران گفت‌وگو کرد.
اله در این نشست ضمن ارائه گزارشی از ۱۳ روز حضورش در ایران و بازدید از امکانات والیبال زنان ایران، برنامه‌ خود را برای آماده‌سازی تیم‌ ملی والیبال زنان و نظارت بر تیم‌های رده سنی نوجوانان و جوانان توضیح داد. داورزنی رئیس فدراسیون والیبال نیز با تأکید بر پتانسیل بالای والیبال زنان ایران، هدف‌گذاری والیبال زنان ایران را برای رسیدن به آرمان‌های این رشته ورزشی تشریح کرد. در پایان این نشست دو طرف قرارداد همکاری را امضا کردند تا الساندرا کمپدلی به‌مدت یک سال به‌صورت رسمی به‌عنوان سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران معرفی شود. این قرارداد در صورت رضایت طرفین قابل تمدید تا دو سال است. نظارت بر نحوه استعدادیابی و پرورش بازیکنان در تیم‌های ملی پایه زنان ایران نیز از دیگر محورهای همکاری کمپدلی با فدراسیون والیبال ایران خواهد بود. پس از مایدا چیچیچ که فروردین 95 هدایت تیم ملی ایران را برعهده گرفت، کمپدلی دومین مربی خارجی تاریخ تیم ملی زنان ایران است که قرار است این تیم را به اهداف تعیین شده برساند. حضور در بین تیم‌های برتر آسیا و رسیدن به لیگ ملت‌ها از جمله اهداف بلندمدت فدراسیون والیبال برای تیم زنان والیبال خواهد بود. اینطور که شنیده می‌شود، این مربی هم جزو پیشنهادهای ولاسکو به داورزنی است و قرار است به نوعی کاری را انجام دهد که ولاسکو در تیم مردان انجام داد. کمپدلی که به «آله» معروف است، در سال ۱۹۷۴ در کشور ایتالیا متولد شده و تجربه حضور در تیم‌های مختلف والیبال را در کارنامه‌اش دارد. کمپدلی دارای گواهینامه آموزش استثنایی و گواهینامه تربیت‌بدنی از دانشگاه رم و گواهینامه تدریس عمومی نیز هست. الکساندرا تدریس تکنیک والیبال و آموزش پیشرفته در دانشگاه تورنتو ورونا، روش‌ها و آموزش‌های فعالیت‌های حرکتی و ورزشی در دانشگاه رم و دوره تخصصی آموزش فعالیت‌های حمایتی دانش‌آموزان معلول را در کارنامه‌اش دارد. او از سال ۲۰۱۷ در کنار خولیو ولاسکو مسئولیت فنی تیم‌های پایه ایتالیا در رده نوجوانان دختر و پسر را برعهده داشته و با مربیان بزرگی در این کشور همکاری کرده است. همچنین از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۹ تیم ملی ناشنوایان را در رده‌های سنی ایتالیا برعهده داشته و عناوین مختلفی با این تیم‌ها به دست آورده است.

 


Page Generated in 0.0051 sec