printlogo


کد خبر: 240017تاریخ: 1400/10/13 00:00
ادعا و صحبت‌های عجیب الهه منصوریان درباره UFC
پول نمی‌خواهم اما برایتان درآمدزایی می‌کنم!

ایران ورزشی - قهرمان سابق ووشوی جهان در حالی هدف خود را حضور در بالاترین سطح مسابقات MMA عنوان می‌کند که خیلی بعید به نظر می‌رسد بتواند به آن دست پیدا کند.
الهه منصوریان طی روزهای گذشته در مصاحبه با یکی از رسانه‌های تخصصی MMA، هدف خود را حضور در مسابقات سازمان UFC، بهترین و معتبرترین سازمان این رشته ورزشی عنوان کرده است. هدف بزرگی که چهره‌ برجسته و موفقی مانند امیر علی‌اکبری نیز نتوانست به آن برسد و حالا الهه منصوریان با سابقه بسیار محدود در این رشته، به‌دنبال حضور در این سازمان بزرگ است.
منصوریان البته اعلام کرده که حمایت نفرات خارجی را در راه رسیدن به این هدف به همراه خود دارد. طبق اعلام سایت mmacrossfire او یک حامی دارد و آن هم رز ناماجوناس قهرمان سبک وزن UFC زنان در امریکا است.
منصوریان خطاب به رئیس سازمان یو اف سی در اظهار نظری عجیب گفته است: «اگر مرا برای حضور در UFC انتخاب کنید، می‌توانید درآمد بیشتری برای UFC به ارمغان بیاورید و UFC می‌تواند از این طریق گسترش یابد! فکر می‌کنم و قول خواهم داد که بتوانم در آوردن کمک‌های مالی برای UFC نقش داشته باشم. من از آن پول نمی‌خواهم. فقط می‌خواهم در این رقابت‌ها باشم. می‌خواهم نماینده جهان اسلام باشم.»
UFC در حال حاضر به هر مبارز یک «Fight Kit» یا یونیفورمی که همه مبارزان می‌پوشند ارائه می‌دهد. از نظر شکل ظاهری می‌توان برای ورزشکاران مسلمان استثنا قائل شد و لباس‌های محجبه را برای آنها فراهم کرد.
الهه منصوریان در ادامه گفت: «UFC را دنبال می‌کنم. سعی می‌کنم مبارزه‌ها را تماشا کنم. واقعاً فکر می‌کنم این برای من مهم است، زیرا تمام دنیا UFC را تماشا می‌کنند و من به‌عنوان یک زن مسلمان می‌توانم خودم این کار را انجام دهم. این کار من است و می‌خواهم دنیا آن را ببیند. در جهان اسلام و همچنین برای ایرانیان این کار بسیار بزرگ است. من الان در MMA تمرین می‌کنم. خیلی سخت است واقعاً خیلی سخت است. واقعاً می‌خواهم مطمئن شوم که می‌توانم به آنجا برسم، بنابراین برای این کار واقعاً سخت تمرین می‌کنم.»

Page Generated in 0.0039 sec