printlogo


کد خبر: 240010تاریخ: 1400/10/13 00:00
خبر

سکته یک هوادار در شب مصاف تاتنهام و واتفورد
وحشتی دیگر روی سکوها
جدال تیم‌های تاتنهام و واتفورد در هفته بیست‌و‌یکم لیگ برتر انگلیس با یک حاشیه تلخ همراه بود. بازی برای دقایقی متوقف شد چرا که یکی از هواداران حاضر در ورزشگاه ویکارج رود، به‌دلیل ایست قلبی از حال رفت و پزشکان حاضر در ورزشگاه با انجام عملیات احیا او را از مرگ نجات دادند. سناریویی که پیش از این فصل تقریباً بی‌سابقه بود، برای چهارمین بار در این فصل تکرار شد و از حال رفتن یک هوادار روی سکوها باعث توقف مسابقه و انتظار همراه با دلهره هواداران و سایر تماشاگران برای مشخص شدن سرنوشت فرد بیمار شد.
نخستین باری که این اتفاق در فصل جاری رخ داد روز 17 اکتبر بود. نکته جالب اینجاست که آن دفعه هم تیم تاتنهام در خانه نیوکاسل بازی می‌کرد. دومین مورد روز دوم دسامبر اتفاق افتاد. آن حادثه هم در ورزشگاه ویکارج رود رخ داد و باعث شد که بازی تیم‌های واتفورد و چلسی برای نیم ساعت متوقف شود. آن شب این مارکوس آلونسو مدافع چلسی بود که به کادر پزشکی تیمش خبر داد چه اتفاقی روی سکوها افتاده و آنها هم بسرعت خودشان را بالای سر هوادار حادثه‌دیده رساندند. همان شب اتفاقی مشابه در جریان بازی تیم‌های لسترسیتی و ساوتهمپتون رخ داد.
از تابستان سال گذشته که کریستین اریکسن ستاره تیم ملی دانمارک در جریان بازی تیمش مقابل فنلاند در یورو 2020 دچار سکته قلبی شد و بعد از آن دیگر نتوانست به زمین بازی برگردد، بحث آمادگی تیم‌ها و مسئولان ورزشگاه‌ها برای ارائه کمک‌های اورژانسی به بازیکنان و هوادارانی که دچار مشکلات قلبی می‌شوند جدی‌تر گرفته شد و به همین دلیل هم سرخیو آگوئرو ستاره سابق منچسترسیتی به خاطر ناراحتی قلبی پس از تنها دو ماه از زمان پیوستن‌اش به بارسلونا در ماه اکتبر تصمیم به بازنشستگی گرفت. 
 
 
ساعت شیک لواندوفسکی
روبرت لواندوفسکی هم در داخل میدان باکلاس است و هم در خارج میدان.
این مهاجم بایرن مونیخ، سال 2021 را با 69 گل در 59 مسابقه در تمامی رقابت‌ها به پایان برد. او به این ترتیب بهترین گلزن اروپا شد. لواندوفسکی علاقه زیادی به صنعت مد دارد و اخیراً در مراسم گلوب ساکر اواردز در دبی، یک ساعت پاتک فیلپی آکوانات کرونوگراف 5968 را به دست کرده که سوژه عکاسان و البته شبکه‌های اجتماعی شده است. ارزش این ساعت 170هزار پوند است. این مهاجم 33ساله در این مراسم دو جایزه کسب کرد: جایزه مارادونا برای بهترین گلزن سال و عنوان بهترین بازیکن سال از دید کاربران تیک‌توک. هتل آرمانی در برج خلیفه میزبان این مراسم بود و لواندوفسکی به همراه کیلیان امباپه در آن خوش درخشیدند. 69 گل لواندوفسکی در یک سال باعث شد او با یک رکورد کریستیانو رونالدو برابری کند. تنها لیونل مسی است که بیشتر از آنها در یک سال گل زده است. او آمار 91 گل زده در یک سال میلادی را دارد.
  
پالمیراس علاقه‌ای 
به کوتینیو ندارد
بارسلونا سخت در تلاش است که فیلپیه کوتینیو را به فروش برساند و از پالمیراس به‌عنوان یکی از مقاصد احتمالی او نام برده می‌شد. اما این باشگاه قصد ندارد به سراغ این بازیکن برزیلی برود. قهرمان کوپا لیبرتادورس بیشتر به‌دنبال جذب یک مهاجم مرکزی است تا اینکه این بازیکن بازیساز را به سائو پائولو برگرداند.
 
تماس نیوکاسل 
با آرسنال بر سر اوبامیانگ
نیوکاسل به‌دنبال جذب پیر-امریک اوبامیانگ از آرسنال است و با این باشگاه در این باره تماس برقرار کرده است. بازوبند کاپیتانی آرسنال اخیراً از این مهاجم گرفته شده و او ممکن است تا آخر فصل به‌صورت قرضی به سنت‌جیمزز پارک برود. نیوکاسل همچنین می‌خواهد گزینه انتقال دائمی او را با قیمت 20 میلیون پوند داشته باشد.
 
رایس به یونایتد می‌رود؟
عملکرد ضعیف وستهم در هفته‌های اخیر باعث شده منچستر یونایتد امید بیشتری به جذب دکلان رایس از این تیم داشته باشد. وستهم در حد مدعی صعود به لیگ قهرمانان ظاهر شده بود، اما اخیراً خوب نتیجه نگرفته و در جدول به رده‌های پایین‌تر رفته است. اگر آنها به رقابت‌های اروپایی راه نیابند، رایس ممکن است درخواست بدهد که از این باشگاه شرق لندنی جدا شود.
 
فان‌دبیک ماندنی شد؟
دعوای دونی فان‌دبیک و ایجنت سابقش ممکن است به این معنا باشد که این هافبک منچستر یونایتد در اولد ترافورد ماندنی شود. فان‌دبیک در ماه اکتبر بود که گیدو آلبرس را اخراج کرد. اما آلبرس حاضر نشده قراردادش را فسخ کند و به این ترتیب، فان‌دبیک در حال حاضر هیچ نماینده‌ قانونی ندارد که از طرفش مذاکره کند. او می‌خواست از یونایتد جدا شود اما با شرایط فعلی، در این تیم ماندنی است.

Page Generated in 0.0048 sec