printlogo


کد خبر: 240006تاریخ: 1400/10/13 00:00
منچستر یونایتد – ولوز؛ 21:00
آغاز سال جدید برای تیم رانگنیک

منچستر یونایتد قصد دارد که به دومین برد پیاپی خود در لیگ برتر برسد. آنها امشب میزبان ولورهمپتون هستند.
یونایتد در پنجشنبه توانست برنلی را با نتیجه سه بر یک ببرد و بازی ولوز با آرسنال هم به‌دلیل شیوع ویروس کرونا به زمان دیگری موکول شد. یونایتد با رالف رانگنیک نتوانسته کاملاً بر دیدارها مسلط شود و این در بازی با نیوکاسل در سنت‌جیمزز پارک خود را نشان داد، اما آنها برابر برنلی مشکلی نداشتند و این تیم را بردند. یونایتد برابر برنلی با گل‌های اسکات مک‌تومینای و کریستیانو رونالدو و گل‌به‌خودی بن می، تا دقیقه 35 با نتیجه سه بر صفر پیش افتاد. آرون لنون در نیمه اول یک گل زد، اما بازی در نهایت با نتیجه سه بر یک به پایان رسید.
این برد خانگی باعث شد آمار شکست‌ناپذیری یونایتد در تمامی تورنمنت‌ها به هشت بازی پیاپی برسد.
می‌گویند هیچ‌جا خانه نمی‌شود و در بازی با برنلی، تماشاگران 80امین سالگرد تولد سر الکس فرگوسن را در خانه جشن گرفتند. آنها حالا می‌خواهند چهارمین پیروزی خانگی پیاپی خود در لیگ برتر را جشن بگیرند.
سال 2021 برای یونایتد چندان خوب نبوده است، اما سال جدید فرصت‌های جدید به همراه دارد و در تابستان هم مربی دائم این تیم انتخاب خواهد شد.
برونو لاگه هم باید راهی برای گلزنی تیمش پیدا کند. تیم او نمی‌تواند ضربه به سمت دروازه حریفان بزند، اما در هر حال انضباط دفاعی بالایی دارد.
ولوز در دیدار قبلی خود توانست با چلسی به تساوی بدون گل برسد و این پنجمین بار در هفت بازی اخیرشان در لیگ برتر بود که دروازه‌شان را بسته نگه می‌داشتند. آنها حتی برابر لیورپول و منچستر سیتی هم با یک گل شکست خوردند.
اما این تیم در شش بازی اخیر در لیگ برتر، تنها یک پیروزی کسب کرده است و امید این تیم به راهیابی به رقابت‌های اروپایی کم شده است.
ولوز در چهار بازی خارج از خانه اخیر خود در لیگ برتر هم تنها یک گل به ثمر رسانده است و خاطرات خوبی هم از اولد ترافورد ندارد. بازی فصل گذشته این دو تیم در تماشاخانه رویاها با گل دقیقه 93 مارکوس رشفورد به سود یونایتد به پایان رسید.
 
اخبار دو تیم
برونو فرناندس، بازی‌ساز منچستر یونایتد، بازی قبلی این تیم را به‌دلیل محرومیت از دست داده بود ولی حالا به میادین برگشته است. با درخشش میسون گرین‌وود در میانه هفته، به نظر می‌رسد که جایگاه جیدون سانچو در ترکیب به خطر بیفتد.
اریک بایی در بازی با برنلی ضربه خورد اما مصدوم نشد. اما در هر حال او راهی جام ملت‌های آفریقا می‌شود و به این ترتیب رافائل واران یا ویکتور لیندلوف در دفاع قرار می‌گیرند، البته به شرط آنکه لیندلوف از ویروس کرونا بهبود یافته باشد.
پل پوگبا و آنتونی مارسیال هم همچنان دور از میادین هستند. رانگنیک هم احتمالاً چندان تغییری در ترکیب برنده خود نخواهد داد.
در ولوز، پدرو نتو و جانی در هفته‌های اخیر اوضاع بهتری پیدا کرده‌اند، اما همچنان مصدومیت بلندمدتشان تمام نشده است. ویلی بولی، هوانگ هی-چان و یرسون موسکرا هم غایب هستند.
رایان ایت-نوری هم مشکل کشاله ران دارد و باید دید که اولین بازی تیم لاگه پس از بحران ویروس کرونا، با چه ترکیبی خواهد بود.
اگر لاگه بخواهد از همان فرمولی استفاده کند که با آن چلسی را متوقف کرد، ژوائو موتینیو و روبن نوس در خط میانی حضور می‌یابند، اما آداما ترائوره باید تلاش کند تا به ترکیب برسد.
 
‌ترکیب احتمالی
 منچستر یونایتد: دخئا؛ ون-بیساکا، واران، مگوایر، شاو؛ گرین‌وود، مک‌تومینای، ماتیچ، فرناندس؛ رونالدو، کاوانی.
ولوز: سا؛ کیلمان، کودی، ساییس؛ هوور، نوس، موتینیو، مارکال؛ ترائوره، خیمنس، پودنسه. 
 

 


Page Generated in 0.0054 sec