printlogo


کد خبر: 239945تاریخ: 1400/10/12 00:00
مرام و لطف و انسانیت مردم مرا شرمنده ساخته است
روشن: 16 سال است به دبی نرفتم اما در ورزشگاه الاهلی صندلی دارم

برخوردی که با حسن روشن یکی از اسطوره‌های فوتبال ایران شد دل هواداران فوتبال را به درد آورد، به همین دلیل با یکی از بهترین گلزنان فوتبال ایران گفت‌و‌گویی داشتیم تا از آنچه برای‌شان گذشت با خبر شویم.
او به ایران ورزشی گفت: «30 سال بود که به ورزشگاه آزادی نرفته بودم اما برای ساختن فیلم مستند و از طرفی بازی استقلال مقابل فولاد به ورزشگاه رفتم اما یک ساعت برای ورود معطل شدم و متأسفانه از ورودم ممانعت شد. در این رابطه باید اضافه کنم حالا خوب شد که تماشاچی نبود و بازی بدون تماشاچی برگزار می‌شد وگرنه شاید مسائلی پیش می‌آمد که شاید چندان جالب نبود. بعد از این اتفاقات و بعد از اینکه ما را عصبانی کردند به ورزشگاه راه دادند.»
مهاجم اسبق استقلال و تیم ملی از توجه و بازخورد بسیار مثبت مردم نسبت به موضوعی که برای خودش به وجود آمده حرف می‌زند و در این رابطه تأکید می‌کند: «مردم ما خیلی نسبت به من لطف دارند و مرا خجالت‌زده مرام و معرفت خودشان ساخته‌اند. اگر من هم نبودم قطعاً بازیکن دیگری جای من برای تیم ملی ایران بازی می‌کرد اما انسانیت و معرفت و قدردانی مردم ایران برای من دنیایی ارزش دارد.»
روشن تأکید می‌کند: «ورزشگاه آزادی مانند باشگاه حکم خانه ما را دارد اما متأسفانه این خانه انگار برای ما در ندارد. در همه جای دنیا با پیشکسوتان‌شان بسیار عزتمندانه برخورد می‌شود اما در اینجا متأسفانه با وجود اینکه بالای ده سال است که وعده و وعید می‌دهند اما به هیچ‌وجه برخورد خوبی با آنها انجام نمی‌شود و حتی از دادن یک کارت برای ورود به پیشکسوتان هم خودداری می‌شود.»
پیشکسوت فوتبال کشورمان از حضور دوباره‌اش در تمرین استقلال صحبت کرده و در این رابطه می‌گوید: «روز شنبه هم که برای ادامه ساخت مستند فیلم رفته بودم با بازیکنان و اعضای تیم استقلال در ورزشگاه آرارات دیدار داشتم و در این دیدار همه بازیکنان و حتی هواداران و کادر استقلال به نوعی از من به خاطر برخوردی که با من شده بود ابراز دلجویی کردند که برایم قوت قلب بزرگی محسوب می‌شود.»
حسن روشن از برخورد متفاوت با خودش حرف می‌زند و ادامه می‌دهد: «16 سال است که من به تهران آمده‌ام و دیگر در دبی نیستم اما باشگاه الاهلی به احترام من در این ورزشگاه برایم صندلی کنار گذاشته و کسی هم روی آن نمی‌نشیند.»

Page Generated in 0.0060 sec